سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 94/5/23
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

نماز جمعه شهر دندی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه  محترم این شهر برگزار شد.

امام جمعه دندی:  نقاط ضعف و قوت توافق نامه همزمان دیده شود و از سیاه نمایی و ذوق زدگی و همچنین اختلاف و تفرقه در این مساله پرهیز شود.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در برابر ارتش سر تا پا مسلح رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت تنها راه پیروزی است اگر چه مقاومت کننده یک گروه کوچک باشد و اگرچه در مقابل قدرتی باشد که حامی آن آمریکاست.

امام جمعه دندی گفت: الان نیز اگر بحرین قهرمان و یمن مظلوم ایستادگی کند پیروز خواهد شد و حکام عربستان به سرنوشت صدام  وقذافی دچار خواهند شد. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

خطیب جمعه دندی به 25 مرداد مصادف با اول ذیقعده سالروز ولادت حضرت معصومه علیهاالسلام و روز دختران اشاره کرد و گفت: حرم حضرت معصومه علیهاالسلام طبق روایت امام صادق علیه السلام حرم اهلبیت است.


حجت الاسلام حسینی نسب گفت:  حضرت معصومه سلام الله علیها از لحاظ حجاب و عفاف، حیاء و عفت و عبادت بهترین الگو برای دختران و زنان می باشد و نه فرهنگ برهنگی که غرب برای زن دارد و اگر برهنگی نشانه فرهنگ و تمدن باشد حیوانات از انسانها با فرهنگترند.!

امام جمعه دندی به موضوع برجام و بررسی توافق هسته ای اشاره کرد و گفت: در این مساله چند چیز باید مورد موجه قرار گیرد:

 1- مراحل قانونی این توافق نامه باید طی شود و همانطور که در آمریکا بدقت بررسی می شود در ایران اسلامی نیز باید با دقت بررسی شود.

2- نقاط ضعف و قوت آن همزمان دیده شود و از سیاه نمایی و ذوق زدگی که هیچ کدام صحیح نیست، پرهیز شود.

3- این مساله نباید موجب دو دستگی و تفرقه شود و مسئولان باید حول فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

4- چه این توافق به مرحله نهایی برسد چه نرسد آمریکا همچنان دشمن درجه یک ملت ایران است.

خطیب جمعه دندی به 26 مرداد،  سالروز بازگشت اولین گروه آزادگان دفاع مقدس به  میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: ما هرچی داریم مرهون فداکاریها و از جان گذشتگی شهدا، آزادگان و جانبازان است و باید قدردان این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام حسینی نسب همچنین با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهدا و تشیع تدفین آنها در سالروز شهادت امام صادق علیه السلام در شهرهای ایران اسلامی از جمله زنجان و سلطانیه اشاره کرد و گفت باید تابع سفارش شهدا باشیم.

امام جمعه دندی به 28مرداد سالروز کودتای آمریکایی انگلیسی برای بازگرداندن محمدرضا شاه اشاره کرد و گفت: کودتا سبب سقوط حکومت ملی ایران و استمرار رژیم استبداد سلطنتی شد و با غروب آفتاب 28 مرداد، آزادی و اسقلال نیز در ایران غروب کرد و نتیجه آن 25 سال غارت و وابستگی ایران به آمریکا و غرب شد و شبکه بی بی سی نیز به دست داشتن در این کودتا اعتراف نمود این همان شبکه بیگانه است که در انتخابات سال 88 نیز پروژه تقلب در انتخابات را کلید زد و برخی نیز به دشمن بیگانه اعتماد کردند و کشور را 8 ماه دچار آشوب و فتنه کردند. کودتای 28 مردادماه  سال 32 و فتنه  خرداد ماه سال 88  نتیجه اعتماد به دشمن است.

حجت الاسلام حسینی نسب همچنین از حفظ وحدت و یگپارچگی مردم عزیز منطقه انگوران و شهر دندی و همچنین از زحمات حجت الاسلام قربانی رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دندی تشکر کرد.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته حجت الاسلام قربانی رئیس سابق ستاد اقامه نماز جمعه دندی بود که گزارشی از عملکرد سه ساله ستاد برگزاری نماز جمعه این شهر ارائه کرد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مرداد 23
زمان : ساعت 3:27 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378065
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 96
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا