سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار با آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

آیت الله خاتمی گفت: نماز جمعه از برکات جمهوری اسلامی و ستاد انقلاب اسلامی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اردوی یک روزه اعضای ستاد نماز جمعه شهر دندی به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی و در آستانه روز نماز جمعه، با دیدار اعضای ستاد نماز جمعه و جمعی از نمازگزاران و مسئولان بخش انگوران و شهر دندی به همراه حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی با آیت الله خاتمی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان آغاز شد.

**>آیت الله خاتمی در این دیدار با تبریک دهه کرامت و روز نماز جمعه به برکات جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رهایی ایران اسلامی از یوغ طاغوت و قرار گرفتن در سایه خدا و پیامبر و ائمه معصومین علیهم السلام و در دوران غیبت تحت ولایت فقیه جامع الشرائط از بزرگترین نعمات و برکات جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان نماز جمعه را از دیگر برکات نظام اسلامی برشمرد و گفت: طبق روایت پیامبر اسلام حضور در نماز جمعه، نشانه ایمان به قیامت است.
امام جمعه محترم زنجان با بیان اینکه تبلیغ در مناطق محروم ایثار است، گفت: نماز جمعه مربوط به یک جناح نیست بلکه نماز جمعه ستاد انقلاب اسلامی است.
آیت الله خاتمی همچنین با قدردانی از وحدت و یگپارچگی مردم شهر دندی، از حجت الاسلام حسینی نسب بعنوان امام جمعه فعال و پر تلاش قدردانی کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی نیز در ابتدای این دیدار، با تبریک هفته نماز جمعه و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بخاطر اینکه وقت خود را در اختیار اعضای ستاد نماز جمعه قرار دادند، گفت: اعضای ستاد نماز جمعه شهر دندی متشکل از افراد فعال و ولایتمدار است.
حسینی نسب با بیان اینکه نماز جمعه شهر دندی اگر چه از لحاظ سنی پنج ساله است، گفت: اما پرشورتر، منظمتر و انقلابی تر اقامه می شود.
وی با بیان اینکه با عنایات حضرت ولیعصر(ع) و شناخت مردم از جایگاه و اهمیت نماز جمعه، شرکت مردم در نماز جمعه بیشتر می شود، گفت: میانگین هفتگی حضور مردم در نماز جمعه بر اساس آمار، در چهار ماه امسال 450 نفر بوده است.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 مرداد 7
زمان : ساعت 8:35 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381146
بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا