سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عزاداری در شب شهادت امام صادق(ع)
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: محب اهلبیت باید فرزندانی با قلبی سرشار از محبت به اهلبیت، محبت به رهبر انقلاب و محبت به مراجع و علماء تربیت کند.   

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) همزمان با شب شهادت آن حضرت، با حضور عاشقان و ارادتمندان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان در مسجد جامع شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این مراسم که حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی نیز حضور داشت، حجت الاسلام متین با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) به فضائل آن حضرت اشاره کرد و گفت: در مکتب امام صادق چهارهزار شاگرد تربیت شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به روایتی گفت: ارتباط با خداوند بوسیله نماز و ارتباط با مردم با پرداخت زکات بهترین سبک زندگی اسلامی است.

وی انفاق و دستگیری از نیازمندان را از سیره اهلبیت علیهم السلام  دانست و گفت: برطرف کردن نیاز مردم موجب خشنودی ائمه معصومین، پیامبر اسلام و خداوند متعال می شود.

حجت الاسلام متین خطاب به مسئولان گفت: اگر به هر دلیلی نمی توانید مشکل مردم را حل کنید، با محبت و خوشرویی با آنان برخورد کنید.

وی با بیان آثار و برکات محبت به اهلبیت علیهم السلام و تاکید بر تلاش بر کسب رضایت ائمه معصومین گفت: محب اهلبیت باید فرزندانی با قلبی سرشار از محبت به اهلبیت، محبت به رهبر انقلاب و محبت به مراجع و علماء تربیت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان از نماز بعنوان بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند نام برد و با تاکید بر نماز اول و شرکت در نماز جمعه و جماعات گفت: اگر کسی به نماز اول وقت مقید باشد، در مسائل دنیوی با مشکل مواجه نمی شود.

در پایان این مراسم مداح با صفای اهلبیت حاج رحیم قربانی با نوای گرم خود، در جمع عزاداران صادق آل عبا به مرثیه سرایی پرداخته و  مراسم با سینه زنی عزاداران امام صادق (ع) پایان یافت.

  

  

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 تیر 29
زمان : ساعت 11:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378723
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا