سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های تاریخ 94/5/16 نماز جمعه دندی به روایت خبرگزاری رسا
| نظر بدهید

امام جمعه دندی امام جمعه شهر دندی:
امانت داری و صداقت از ویژگی‌های مهم خبرنگار است خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر دندی زنجان گفت: امانتداری و صداقت دو خصلت و مشخصه بسیار مهم برای خبرنگاران محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه شهر دندی زنجان، امروز در جمع مردم این شهر، با بیان این که ثبات، امنیت و پیشرفت در سایه وحدت و اتحاد به وجود می آید گفت: در جامعه دو خط بیشتر وجود ندارد یک مسیر، مسیر الهی است که همان صراط مستقیم است و از ما اتحاد و وحدت را می خواهد و مسیر دیگر، مسیر شیطان است که می خواهد بین مسلمانان دشمنی و تفرقه به وجود آورد.

وی در ادامه تفرقه افکنان در جامعه را عوامل شیطانی دانست و اظهار داشت: کسی که در مسیر تفرقه قدم بر دارد از عوامل شیطان و نیروی آمریکایی است و کسی که تابع قانون اساسی و ولایت فقیه است، بداند که خواست قانون و تأکید مقام معظم رهبری حفظ آرامش و اتحاد در کشور است.

امام جمعه دندی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ها خاطر نشان کرد: هدف ما حمایت و استفاده از ظرفیت ها و استعداد های منطقه در همه زمینه ها است و استفاده از طلاب و روحانیان منطقه در برنامه ها نیز در همین راستا است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز فتح اندلس به دست مسلمانان تصریح کرد: فساد اخلاقی و اختلاف اصلی ترین عوامل شکست مسلمانان در اندلس بود که در زمان حاضر نیز هدف دشمن کشاندن مسلمانان به ویژه جوانان به انحراف و فساد از طریق بی حجابی و ترویج فرهنگ غربی است و جوانان باید نقشه و هدف دشمن را بشناسند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت دیپلمات های ایرانی و شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به دست نیروهای طالبان و با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: امانتداری و صداقت دو خصلت و مشخصه بسیار مهم برای یک خبرنگار خوب محسوب می شود.

امام جمعه دندی در پایان با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در سایه حوادث منطقه گفت: در سایه جنایات عربستان سعودی در یمن و معطوف شدن اذهان عمومی به آنها، رژیم صهیونیستی با سوزاندن کودک 18 ماهه مرتکب جنایتی شد که تا ابد در پرونده سیاه رژیم صهیونیستی ثبت خواهد شد./949/پ202/ب4



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 مرداد 20
زمان : ساعت 7:59 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378058
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 96
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا