سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/4/23
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن عبور از فتنه‌ها و موجب بصیرت است. 

امام جمعه دندی: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی و موجب خنثی کردن جنگ فرهنگی دشمن می‌شود.

خطیب جمعه دندی: مهمترین مسئله شهر جذب نیروی بیکار بومی از طریق آزمون قابل تقدیر است اما همه باید از طریق آزمون جذب شوند و نباید برخی با واسطه گری و پارتی بازی قبل از آزمون جذب شوند و آزمون برای افرادی که واسطه و پارتی ندارند، برگزار شود.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: هر کس به تقوا عمل کند، هرگز پشیمان نشود، زیرا تقوا عامل رستگاری است.

وی با اشاره به 23 تیر سالروز پایان آشوب و فتنه سال 78، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از هر راهی برای براندازی و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده که جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه 78 و فتنه 88 از جمله توطئه‌ها و دشمنی‌هاست.

حسینی‌نسب با بیان اینکه همه فتنه‌ها و توطئه‌ها به خاطر بصیرت و موقعیت شناسی ملت انقلابی ناکام مانده است، افزود: نباید از توطئه و برنامه‌ریزی دشمن غفلت کرد، بلکه همواره باید هوشیار و دشمن‌شناس بود.

وی با تاکید بر تبعیت از مقام معظم رهبری و با بیان اینکه هر کس در زمان یاری رهبر خود در خواب باشد، با لگد دشمن از خواب بیدار می‌شود، ادامه داد: تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن عبور از فتنه‌ها و موجب بصیرت است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه دشمن همیشه هست ولی دشمنی‌ها فرق می‌کند، گفت: اگر دیروز دشمن جنگ هشت ساله را تحمیل کرد، امروز جنگ فرهنگی به راه انداخته است.

حسینی‌نسب به ماجرای شکست اندلس و پیروزی دشمنان با جنگ فرهنگی اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی و موجب خنثی کردن جنگ فرهنگی دشمن می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد: خانواده‌ها، والدین و مومنان نسبت به همدیگر وظیفه امر به معروف و نهی از منکر دارند و وظیفه همگان است همدیگر را به کار خوب دعوت و از کار بد نهی کنند.

امام جمعه دندی به مناسبت سالروز تشکیل شورای نگهبان، به جایگاه این نهاد انقلابی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان مانع می‌شود که نظام اسلامی از خط دین و اسلام منحرف شود.

حسینی‌نسب به مسائل منطقه هم اشاره کرد و با تبریک آزادسازی موصل به مرجعیت شیعه ، دولت ، ملت و بسیج مردمی عراق، ادامه داد: آزادی موصل هم پروژه خلافت داعش را باطل و هم نشان داد که مقاومت و ایستادگی هر ملتی در برابر ظلم، استقلال و آزادی را به ارمغان می آورد.

وی با بیان اینکه آزادسازی موصل برای ایران هم یک مسأله مهم و استراتژیک است، گفت: عراق بیشترین مرز مشترک را با ایران دارد و امنیت عراق برای ایران یک فرصت است، چرا که ناامنی عراق موجب ناامنی مرزهای ایران می‌شود.

امام جمعه دندی از مسئله جذب نیروی کار برای شرکت کالسیمین به عنوان مهمترین مسئله شهر نام برد و تصریح کرد: جذب نیروی بیکار بومی از طریق آزمون قابل تقدیر است اما همه باید از طریق آزمون جذب شوند و نباید برخی با واسطه گری و پارتی بازی قبل از آزمون جذب شوند و آزمون برای افرادی که واسطه و پارتی ندارند، برگزار شود.

وی با اشاره به آغاز برداشت محصولات کشاورزی، ضمن تاکید بر حمایت از کشاورزان و خرید به موقع محصولات کشاورزی توسط دولت، به کشاورزان نیز توصیه کرد، زکات محصولات خود را پرداخت کنند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 24
زمان : ساعت 8:29 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378758
بازدید امروز: 229
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا