سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/3/26
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: فلسفه اصلی فاصله گذاشتن با دشمن و رعایت خط قرمزها و عدم اعتماد به آنها روز به روز روشن‌تر می‌شود.

امام جمعه دندی:در سال تولید و اشتغال باید از روستائیان و کشاورزان حمایت شود تا زحمات و محصولات آنان به هدر نرود. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، به فضائل حضرت امیر مومنان علی(ع) اشاره و اظهار کرد: امروز سالروز شهادت مولایی است که در عبادت و بندگی، در عدالت ورزی و در ایستادگی در مقابل دشمنان و مبارزه با ظالمان تاریخ بشریت چنین شخصیتی را ندیده است.

وی با بیان اینکه یکی از مبانی اختصاصی شیعه مبارزه با ظلم و ظالم است، به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: آمریکا با اسلام واقعی مخالف است و در طول تاریخ همیشه شیعه مقابل ظالم ایستاده است.

امام جمعه دندی با اشاره به دشمنی آمریکا و وضع تحریم‌های جدید علیه ایران اضافه کرد: فلسفه اصلی فاصله گذاشتن با دشمن و رعایت خط قرمزها و عدم اعتماد به آنها روز به روز روشن‌تر می‌شود.

حسینی‌نسب با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب همیشه کارشناسانه، منطقی و توام با هوشمندی است، ادامه داد: تبعیت مسئولان از فرمایشات مقام معظم رهبری و اطاعت عملی از ایشان، شرط نخست ولایت پذیری است.

وی با اشاره به روز جهانی قدس که در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود، تصریح کرد: روز قدس، روز حمایت از فلسطین مظلوم و نماد وحدت و اتحاد مسلمانان در مقابل استکبار جهانی و ولد نامشروعش، رژیم صهیونیستی است و همه باید در راهپیمایی روز قدس حضور پر شور داشته باشند.

خطیب جمعه دندی با اشاره به سالروز صدور رای عدم کفایت بنی صدر، گفت: یکی از کارهای بنی صدر ایجاد فضای دوقطبی در کشور بود و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ایجاد فضای دو قطبی در کشور کار غلطی است و دشمن نیز از اینگونه فضاها و اختلافات سوء استفاده می‌کند.

وی ضمن تجلیل از خدمات قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی، ادامه داد: قوه قضائیه انقلابی، امید بی‌پناهان و مایه دلگرمی کسانی است که جز خدا کسی را ندارند و انتظار مردم از قوه قضائیه این است که با هرگونه فساد، بی‌عدالتی و تخلفات از هر گروه و جناحی که باشد، برخورد انقلابی کند.

امام جمعه دندی به سالروز تاسیس جهاد کشاورزی اشاره کرد و با بیان اینکه کشاورزان پشتوانه محکمی برای کشور در مسائل اقتصادی هستند، تاکید کرد: در سال تولید و اشتغال باید از روستائیان و کشاورزان حمایت شود تا زحمات و محصولات آنان به هدر نرود.

وی همچنین سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و همه شیعیان و محبان امام اول شیعیان تسلیت گفت.

     



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 خرداد 27
زمان : ساعت 9:21 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378167
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا