سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 94/5/16
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

 

امام جمعه دندی:
کسی که در مسیر تفرقه قدم بدارد از عوامل شیطان و نیروی آمریکایی  است و کسی که تابع قانون اساسی و ولایت فقیه است ، خواست  قانون و تاکید مقام معظم رهبری  حفظ آرامش و اتحاد است.


امام جمعه دندی در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به 16 مرداد سالروز فتح اندلس بدست مسلمانان در سال 92 هجری قمری، این پیروزی را در سایه وحدت و همدلی مسلمانان دانست و گفت: با این که 8 قرن اندلس در دست مسلمانان بود اما دو عاملِ اختلاف و فساد اخلاقی باعث شکست مسلمانان شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه ثبات، امنیت و پیشرفت در سایه وحدت و اتحاد بوجود می آید گفت: در جامعه دو خط بیشتر وجود ندارد: یک  مسیر، مسیر الهی است که همان صراط مستقیم است و می فرماید: وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا که از ما اتحاد و وحدت را می خواهد ومسیر دیگر مسیر شیطان است که إِنَّمَا یُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَن یُوقِعَ بَیْنَکُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاء که می خواهد بین مسلمانان دشمنی و تفرقه بوجود آورد.

خطیب جمعه دندی گفت: کسی که در مسیر تفرقه قدم بدارد از عوامل شیطان و نیروی آمریکایی  است و کسی که تابع قانون اساسی و ولایت فقیه است ، خواست  قانون و تاکید مقام معظم رهبری  حفظ آرامش و اتحاد است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: هدف ما حمایت و استفاده از ظرفیتها و استعدادهای منطقه در همه زمینه هاست و استفاده از طلاب و روحانیون منطقه در برنامه های نماز جمعه نیز در همین راستاست. 

خطیب جمعه دندی فساد اخلاقی را دومین عامل شکست مسلمانان در اندلس دانست و گفت: در زمان حاضر نیز هدف دشمن کشاندن مسلمانان خصوصا جوانان به انحراف و فساد از طریق بی حجابی و ترویج فرهنگ غربی است و جوانان باید نقشه و هدف دشمن را بشناسند.

امام جمعه دندی به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اشاره کرد و جهاد دانشگاهی یعنی در مساله تولید علم جهادی عمل کردن که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شتاب رشد علمی کشور نباید به هیچ بهانه ای اندکی کاهش یابد.

خطیب جمعه دندی با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت دیپلماتها و شهید محمودصارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان بدست طالبان و با تبریک روز خبرنگار، امانتداری و صداقت را دو خصلت مهم خبرنگار دانست.

حجت الاسلام حسینی نسب به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: حمایت از اینگونه کارها باعث ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی می شود.

امام جمعه دندی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: در سایه جنایات عربستان سعودی در یمن و معطوف شدن اذهان عمومی به آنها، رژیم صهیونیستی  با سوزاندن کودک 18 ماهه مرتکب جنایتی شد که تا ابد در پرونده سیاه رژیم صهیونیستی ثبت خواهد شد.

خطیب جمعه دندی با  اشاره به سالروز شهادت امیرخلبان حسین لشگری، یاد و خاطره این شهید آزاده  را گرامی داشت و گفت: توصیه و سفارش شهدا، اطاعت از رهبری و حفط وحدت و یگپارچگی است و هر کس در غیر این مسیر گام بردارد شرمنده شهدا خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در پایان با تسلیت ایام شهادت امام صادق علیه السلام به ذکر مصائب امام ششم پرداخت.


سخنران پیش از خطبه ها حجت الاسلام حاج آقای نقوی مسئول زکات شهرستان ماهنشان بود که در مورد اهمیت پرداخت زکات صحبت کردند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مرداد 16
زمان : ساعت 3:13 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378075
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 76
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا