سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیام تبریک و قدردانی امام جمعه بخش انگوران
| نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران: به شوراهای منتخب توصیه می کنم با خدمت صادقانه و تلاش انقلابی و جهادی از اعتماد مردم قدردانی و از رأی مردم پاسداری نمایند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با صدور پیامی ضمن تجلیل از حضور حداکثری مردم خصوصا مردان و زنان و جوانان بخش انگوران و شهر دندی، شوراهای منتخب را با تلاش و مدیریت جهادی به پاسداری از رأی مردم دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

سپاس خداوند متعال را که یکبار دیگر توفیق داد تا مردم آگاه و با اراده در سراسر کشور با حضــور در پای  صندوق های رأی، دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده و به ندای ولی امر مسلمین و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری لبیــــک بگویند و بار دیگر مردمسالاری دینی را در انتخابات دوازدهمیندوره ریاست جمهوری اسلامی و پنجمیندوره شـوراهای اسلامی به نمایش بگذارند.

اینجانب وظیفه خود می دانم از مردم ولایی و انقلابی بخش انگوران و شهر دندی، بخاطر حضــور پر شور و شکوه و آگاهانه درانتخابات و از همه دست اندرکاران این حماسه ملی اعمّ از هیئت های نظارت و اجرایی، فرمانداری، بخشداری، نیروهای نظــامی و انتظامی و صـدا و سیــمای استان زنجان تشکر کنم.

همچنین به منتخبین مردم در روستاهای بخش انگوران و شهر دندی تبریک می گویم و به شوراهای منتخب توصیه می کنم با خدمت صادقانه و تلاش انقلابی و جهادی از اعتماد مردم قدردانی و از رأی مردم پاسداری نمایند.

 از سایرکاندیداهای عزیز در شهر دندی و روستاهای تابعه که با حضور خود موجب رونق انتخابات شدند خالصانه تشکر می کنم و از این عزیزان که بار مسئولیت رسمی از دوش آنان برداشته شده می خواهم، ایده ها، نظرات و برنامه های خود را در اختیار شوراهای منتخب، شهرداری و دهیاری ها قرار دهند و در حد توان به برگزیدگان مردم کمک کنند و بالعکس از منتخبین نیز می خواهم از نظرات سایر کاندیداها استفاده کنند تا به فضل و عنایت الهی و با مدیریت جدید و فکری نو و تلاش همگانی درآینده ای نزدیک شاهد شهری پیشرفته و توسعه یافته و روستاهایی مترقی و آباد باشیم. انشالله.

در پایان از خدمات و زحمات شوراهای اسلامی دوره چهارم در شهر دندی و روستاها که تا 14 مرداد انجام وظیفه خواهند نمود و البته برخی از آنها مجددا مورد اعتماد مردم قرار گرفته و برخی دیگر صحنه رقابت را به دوستان خود واگذار کرده اند، یا در انتخابات این دوره شرکت نکرده بودند، قدردانی می نمایم.

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دوستدار همیشگی تان

سیّدعمران حسینی نسب

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی

96/2/30

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اردیبهشت 30
زمان : ساعت 10:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378403
بازدید امروز: 118
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا