سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/2/22
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: هر کس در انتخابات فتنه گری کند از ملت سیلی خواهد خورد و عاقبت سران فتنه در انتظار آنهاست.

امام جمعه دندی: عدم توجه به مناطق مستضعف نشین شهر دندی بی عدالتی و بی انصافی است.

خطیب جمعه دندی:استفاده از امکانات دولتی در انتخابات به نفع یک کاندیدا، فشار بر دهیاران و بخشداران و فرمانداران مبنی بر تبلیغ یک کاندیدا و ترساندن مردم و دهیاران از قطع بودجه آنها، تخلف انتخاباتی و خلاف قانون و شرع است.

در سالروز میلاد حضرت ولیعصر مهدی موعود امام زمان(عج) نماز جمعه شهر دندی با شورو حال خاصی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای و ترس از نظارت و عدالت خداوند به ادامه بحث حقوق والدین پرداخت و گفت: امام زمان(عج) پدر واقعی شیعیان است و نباید با اعمال و رفتار خود باعث ناراحتی قلب حضرت ولیعصر(عج) شویم.

امام جمعه شهر دندی به انتخابات 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: آنچه در مرحله اول اهمیت دارد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است. چرا که مشارکت مردم نشانه حمایت از نظام اسلامی و موجب اقتدار جمهوری اسلامی است .

خطیب جمعه دندی با هشدار به آشوب کنندگان در انتخابات و تحریک کنندگان قومیت ها گفت: هر کس در انتخابات فتنه گری کند از ملت سیلی خواهد خورد و عاقبت سران فتنه در انتظار آنهاست.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام قدرتمندی است و از هیچ کس ترسی ندارد، گفت: برکناری آیت الله منتظری، برکناری بنی صدر طرد میرحسین موسوی و کروبی و رد صلاحیت احمدی نژاد باید مایه عبرت دیگران باشد و بدانند هر کس مقابل ولایت بایستد، ملت مقابل او خواهد ایستاد.

حسینی نسب با انتقاد از مسئولان استفاده از امکانات دولتی، گفت: استفاده از امکانات دولتی در انتخابات به نفع یک کاندیدا، فشار بر دهیاران و بخشداران و فرمانداران مبنی بر تبلیغ یک کاندیدا و ترساندن مردم و دهیاران از قطع بودجه آنها، تخلف انتخاباتی و خلاف قانون و شرع است.

وی به کاندیداهای شورای اسلامی هم توصیه کردو با بیان اینکه شوراها باید در شهرها به مناطق مستضعف نشین اولویت دهند، گفت: عدم توجه به مناطق مستضعف نشین شهر دندی بی عهدالتی و بی انصافی است.

امام جمعه شهر دندی با انتقاد از امضای سند شرم آور 2030 توسط دولت، گفت: این توافقنامه کاپیتولاسیون فرهنگی است و نتیجه آن بی دینی کردن جوانان و دانش آموزان است.

حسینی نسب با بیان بندهایی از این توافق نامه، گفت: خلاف حقوق بشر بودن تربیت دینی، حق بودن آموزش مسائل جنسی به کودکان، برابری جنسیتی و رسمیت بخشیدن به همجنس بازی از بندهای شرم آور این توافق است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه برابری جنسیتی یعنی حذف حجاب و عفت، نادیده گرفتن پوشش اسلامی و اهانت به جایگاه خانواده، گفت: مگر برجام چه گلی به سر ملت زد که حالا دین و تربیت فرزندان ما را نیز به دست آمریکا می دهند.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه کاپیتولاسیون سیاسی که توسط شاه پذیرفته شده بود، با اعتراض و ایستادگی امام لغو شد، این توافق نامه نیز که مورد اعتراض و گله مندی مقام معظم رهبری شد لغو خواهد شد و مردم ولایی و پایبند به انها در مقابل این توافق خواهند ایستاد و پاسخ امضا کنندگان را در پای صندوق های رای خواهند دید.

وی با تبریک ولادت حضرت ولیعصر(عج) و با بیان اینکه حکومت صالحان و ظهور امام زمان(عج) قطعی و تردید ناپذیر است، گفت: منتظران واقعی کسی است که با عمل خود در انتظار امام زمان(عج) باشد و جامعه را آماده پذیرش  حکومت مهدی کند.

حسینی نسب با تبریک روز سرباز گمنام و تجلیل از مجاهدتها و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مجاهدان خاموش، گفت: امنیت و آرامش ما مرهون تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

امام جمعه شهر دندی به روز ارتباطات و روابط عمومی اشاره کرد وبا بیان اینکه روابط عمومی ها،رابط مردم و مسئولان هستند، گفت: مردم از برخی مسئولان دفاتر، منشی ها و روابط عمومی ها بخاطر ممانعت از دیدار مسئولان گله مندند.

وی با تشکر از فعالیت ها و خدمات هیئات امنای مساجد به آغاز دهه بهداشت و نکو داشت مساجد اشاره کرد و گفت: مساجد از همه جهات باید برای پذیرایی روز داران آماده باشد.

خطیب جمعه دندی روز اعلام وجودیت اسرائیل را که به حق روز نکبت نامگذاری شده مورد اشاره قرار داد و گفت: این نامگذاری ها برای این است که مساله فلسطین نباید فراموش شود.

  

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اردیبهشت 23
زمان : ساعت 9:27 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379257
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 159
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا