سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار جوانان
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: جوان مسلمان و شیعه باید واجبات خود را یاد بگیرد و نماز و احکام شرعی را بلد باشد. 

امام جمعه دندی: عدم استفاده صحیح از فضای مجازی، ارتباط با نامحرم از دامهای شیطان است و جوانان علاقمند به حضرت علی اکبر(ع) باید از هر چیزی که زمینه گناه را فراهم می کند پرهیزکند.

به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان جمعی از جوانان شهر دندی عصر امروز با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به برخی فضائل و مناقب آن حضرت اشاره کرد و گفت: علی اکبر(ع) شبیه ترین فرد به پیامبر اکرم (ص) درسیرت و صورت بود.

امام جمعه بخش انگوران گشاده رویی در جمع دوستان، تفکر در خلوت، شجاعت در برابر دشمن و آراستگی ظاهری را از ویژگی های حضرت علی اکبر(ع) عنوان کرد و گفت: افتخار جوانان این است که سالروز ولادت چنین شخصیتی روز جوان نامگذاری شده است.

وی به ارزش جوانی اشاره کرد و افزود: خداوند متعال جوانی را که در دوران جوانی مطیع خداست و خدا را بندگی می کند، دوست دارد و در برابر ملائکه به چنین جوانی افتخار می کند.

حسینی نسب جوانان را به تحصیل علم خصوصا علم دین دعوت کرد و گفت: جوان مسلمان و شیعه باید واجبات خود را یاد بگیرد و نماز و احکام شرعی را بلد باشد.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به نیاز جوانان به خودسازی گفت: خودسازی از مهمترین نیازهای جوانان است و راه رسیدن به تهذیب نفس، بنده خوب خدا بودن است و البته بندگی خدا

محدود به نماز و روزه نیست بلکه جوانی که در محیط مدرسه، در جمع دوستان، در محل کار ارزشهای الهی را حفظ می کند و به معصیت آلوده نمی شود، بندگی خدا را می کند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای تضعیف اعتقادات جوانان گفت: عدم استفاده صحیح از فضای مجازی، ارتباط با نامحرم از دامهای شیطان است و جوانان علاقمند به حضرت علی اکبر(ع) باید از هر چیزی که زمینه گناه را فراهم می کند پرهیز کند.

حجت الاسلام حسینی نسب از ورزش به عنوان یکی دیگر از نیازهای جوان یاد کرد و ضمن توصیه به اهمیت دادن جوانان به ورزش گفت: ورزش موجب سلامت جسم و نشاط روح می شود.

  




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 اردیبهشت 19
زمان : ساعت 9:44 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381325
بازدید امروز: 141
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا