سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی96/2/15
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: اکنون جنگ دشمن، جنگ اقتصادی است و اگر هنر دارید سایه شوم بیکاری را رفع کنید.

حجت الاسلام حسینی نسب:شعارهای کاندیداها باید در راستای حمایت از قشر ضعیف کشور باشد.

امام جمعه دندی: تخصص و تدین و حمایت از محرومان در وضع و اجرای قانون شهری از ویژگی های شورای اسلامی شهر است.

نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم ولایتمدار و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در میعاد گاه منتظران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، به ادامه بحث حقوق والدین و عاق والدین پرداخت و گفت: عاق والدین از گناهانی است که انسان کیفر آن را در دنیا می بیند.

امام جمعه شهر دندی به انتخاب ریاست جمهوری اشاره کرد و با بیان اینکه کاندیداها باید از ایجاد فضای دو قطبی پرهیز کنند، گفت: شعارهای کاندیداها باید در راستای حمایت از قشر ضعیف کشور باشد.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه کاندیداها باید طوری شعار دهند که اگر بعد از چهار سال فیلم زمان تبلیغات خود را دیدند، شرمنده مردم نشوند، گفت: شعارهای کاندیداها باید طوری باشد که بتوانند عملیاتی کنند.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در کشور و با بیان اینکه هیچ کاندیدای حق ندارد با امنیت کشور بازی کند، گفت: اینکه گفته شود اگر من رای نیاورم یا من نبودم جنگ می شد خلاف واقعیت است و سایه جنگ را حضور مردم در صحنه های مختلف دفع کرده است.

حسینی نسب گفت: اکنون جنگ دشمن، جنگ اقتصادی است و اگر هنر دارید سایه شوم بیکاری را رفع کنید.

وی به ویژگی شوراهای اسلامی هم اشاره کرد و افزود: تخصص و تدین و حمایت از محرومان در وضع و اجرای قانون شهری از ویژگی های شورای اسلامی شهر است.

امام جمعه دندی با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: حضرت علی اکبر(ع) الگوی جوانان در کسب معنویات، تهذیب نفس و ولایت مداری است.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه تحصیل، تهذیب و ورزش سه مطالبه مقام معظم رهبری از جوانان است، افزود: مطالبه جوانان از مسئولان نیز حل مشکل بیکاری و اشتغال است و ایجاد اشتغال مهمترین وظیفه رئیس جمهور آینده است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه دشمن از همه ابزارها و شگردهای  تبلیغاتی برای انحراف و تضعیف ایمان جوانان استفاده می کند، گفت: بندگی خداوند، حضور در مجالس مذهبی، نماز جمعه و جماعات پاد زهر توطئه فرهنگی دشمنان است.

خطیب جمعه دندی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی و تقدیر از خدمات بسیج، گفت: خدمات بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی یک نمونه از مدیریت انقلابی است.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اردیبهشت 16
زمان : ساعت 8:31 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381323
بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا