سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 94/5/2
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:  از مسئولان مربوطه خصوصا وزارت خارجه  می خواهیم پاسخ قاطعی به گستاخی های اخیر دشمنان  داده شود.

امام جمعه دندی در خطبه های امروز نماز جمعه، با اشاره به دوم مرداد روز نمازجمعه و پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی، جایگاه نماز جمعه محل اجتماع مسلمین و نمایش اقتدار و اتحاد مسلمان و جایگاه بصیرت و آگاهی بخش دانست و از فعالان ستاد نماز جمعه تشکر کرد و یاد و خاطره آیت الله طالقانی و آیت الله مشکینی و شهدای محراب را گرامی داشت.

حجت الاسلام حسینی نسب با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت، مراکز وهابیت را محل فتنه و جاسوسی بر علیه اسلام واقعی دانست و گفت وهابیت و حاکم عربستان سعودی باید از سرنوشت صدام و قذافی عبرت بگیرند.

خطیب جمعه دندی به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت در این عملیات غیرتمندانه 2000نفر از منافقین توسط سپاه پاسداران کشته شدند و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند مردم ایران اسلامی نسبت به آرمانها و ارزشهای اسلامی پایبند هستند و پای آرمانهای خود ایستادگی خواهند کرد.

 حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز کارآفرینی، کار را بهترین تفریح دانست و گفت اگر کسی بتواند زمینه کار را فراهم کند یک عبادت انجام داده است. علاوه بر آن موجب اشتغال در کشور نیز می شود ولی باید در کارآفرینی نیازهای مردم و مرغوبیت کالای ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه دندی با اشاره به توافق ایران اسلامی با 5+1 گفت:

اولا: آنچه بیش از همه نگرانی ها را نسبت به بی صداقتی و عدم اعتماد به سران کشورهای غربی مثل آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه بیشتر می کند، اظهارات رسمی همراه با گستاخی آنهاست که از همان روزهای اول توافق نامه آغاز شده است  و از مسئولان مربوطه خصوصا وزارت خارجه  می خواهیم پاسخ قاطعی به آنها داده شود.

ثانیا: از مردم و مسئولان می خواهیم وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند چرا که پیروزی ها، حل مشکلات و همه چیز در سایه وحدت و یکپارچگی بدست می آید که پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال57 یک نمونه از وحدت و اتحاد مردم انقلابی ایران بود.

ثالثا دشمنان بدانند که چه این توافق به تصویب برسد چه نرسد ایران اسلامی از دوستان خود همچون فلسطین، عراق، لبنان، سوریه و یمن حمایت خواهد کرد و همچنین سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا تغییر نخواهد کرد و بلکه این اسرائیل است که هر روز ناامن خواهد شد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مرداد 2
زمان : ساعت 3:3 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378082
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 76
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا