سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار فرماندهان و کارکنان حوزه مقاومت برادران و خواهران
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: پرچم ولایت بالاترین پرچم و مسیر ولایت، مسیر مستقیم الهی است.

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان و کارکنان حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و تقدیر از خدمات و فعالیت های حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران گفت:سپاه پاسداران همیشه در صحنه های مختلف نظام اسلامی پیشقدم بوده اند.

حسینی نسب به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب، انقلابی گری است و باید در بین کاندیداهای مطرح به شخص انقلابی رای داده شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید ولایی، دلسوز، مردمی، ساده زیست، شجاع، مخالف استکبار جهانی باشد گفت: انقلابی گری واژه ای است که همه این ویژگی های را داراست  و شخص انقلابی دارای این ویژگی ها خواهد بود.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به آرایش سیاسی کشور و با بیان اینکه هر حزب و جناحی به نظرات و کارهای خود خوشحال است گفت: پرچم ولایت بالاترین پرچم و مسیر ولایت، مسیر مستقیم الهی است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) در نهج البلاغه که می فرماید: الیمین والشمال مضّله و الطریق الوسطی هی الجادّه، گفت: بسیج و بسیجی باید معیارهای مدنظر مقام معظم رهبری را در مورد ریاست جمهوری، برای مردم تشریح کند و مردم را برای انتخاب اصلح راهنمایی نماید.

      



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 اردیبهشت 6
زمان : ساعت 1:22 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381332
بازدید امروز: 148
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا