سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای آموزش و پرورش
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

 

حسینی نسب: فرهنگ بخش مظلوم جامعه و پرورش بخش مظلوم در آموزش و پرورش است.

امام جمعه دندی:فرهنگ آن قدر در حاشیه مانده که حتی در مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری نیز جایی نداشته است.

جلسه شورای آموزش و پرورش بخش انگوران با دو موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان و بزرگداشت هفته معلم برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه با تبریک سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) و هفته معلم به تبیین اهداف مبعث پرداخت و گفت: بعثت بخاطر لطفی که خدا به انسانها کرده و منتی که خداوند بر انسان گذاشته از با عظمت ترین روزهای سال است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه پیامبر به عنوان انسان کامل خود را معلم معرفی می کند، گفت: معلم باید مثل پیامبر نسبت به هدایت دانش آموزان دلسوز باشد و راه هدایت را برای آنها هموار نماید.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) می فرماید: من معلم آسان ساز هستم و با بیان اینکه آسان سازی غیر از آسان گیری و سهل انگاری است، گفت: آسان سازی یعنی راه را برای دانش آموزان هموار کرده و هدایت به صراط مستقیم را به آنان تعلیم دهد ولی تدریس از طریق فضای مجازی، عدم حضور در کلاس به عنوان سهل انگاری است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه پرورش مهمتر از آموزش است، گفت: همانطور که فرهنگ بخش مظلوم جامعه است، پرورش نیز مساله مظلوم در آموزش و پرورش است.

وی با انتقاد از عدم توجه به فرهنگ در جامعه گفت: فرهنگ اینقدر در حاشیه مانده که حتی در مناظره انتخابات ریاست جمهوری نیز جایی و وقتی برای آن مشخص نشده است.

حسینی نسب با اشاره به اینکه بودجه آموزش و پرورش، دومین بودجه کشور است، گفت: دستگاه بزرگ آموزش و پرورش در واقع جاده صاف کن معلم است و معلم باید نسلی دانا، با ایمان، امیدوار و با نشاط و انقلابی تربیت کند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه در سند چشم انداز 20 ساله که فقط 8 سال باقی مانده گفت: در افق ایران 1404 جامعه ایرانی در مساله علم باید برخوردار از دانش پیشرفته و توانا در تولید علم باشد و این وظیفه وزارت علوم  و وزارت آموزش و پرورش را سنگین می کند.

وی در پایان گفت: با همه مشکلات و انتقادها معلمان خصوصا معلمان مناطق محروم از اقشار زحمت کش جامعه هستند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 اردیبهشت 4
زمان : ساعت 1:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381330
بازدید امروز: 146
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا