سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 96/2/1
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: آمریکا می‌خواست تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کند که به بعد از انتخابات موکول کرد، لذا مسؤولان نباید به خنده آمریکا امیدوار و از اخم آمریکا بترسند.

امام جمعه دندی: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید اخلاق سیاسی و انتخاباتی را رعایت کنند.    

 حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دندی با اشاره به تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: قانون فصل‌الخطاب است و همه باید به تشخیص شورای نگهبان احترام بگذارند .

وی با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی گفت: شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت و حافظ مصالح اسلام و انقلاب اسلامی است .

خطیب جمعه دندی با اشاره به اینکه تهمت، افتراء و دروغ از گناهان کبیره و حق الناس است، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید اخلاق سیاسی و انتخاباتی را رعایت کنند .

امام جمعه دندی با تبریک مبعث پیامبر اکرم اسلام به تشریح اهداف بعثت پرداخت و گفت: تزکیه و خودسازی، رشد اخلاق و بازگشت انسان‌ها به فطرت از اهداف بعثت است و همه پیامبران برای تربیت انسان‌ها مبعوث شده‌اند.

  وی به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی اشاره کرد و با بیان اینکه فرهنگ ما یک پشتوانه غنی اسلامی دارد و ریشه فرهنگ ما بعثت، غدیر و عاشورا است، افزود: بعضی کار فرهنگی را با کارهای خلاف شرع مثل کنسرت، حرکات جلف، و موسیقی نامشروع اشتباه می گیرند این در حالی است که کار فرهنگی بر اساس معیار های اسلامی و انقلابی انجام شود.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا در 38 سال گذشته به شکست آمریکا در صحرای طبس در سال1359 اشاره کرد و آن را معجزه الهی دانست و گفت: آمریکا باید از اینگونه حوادث عبرت بگیرد و مسؤولان نیز بدانند آمریکا با ایران اسلامی مخالف است و اصولگرا و اصلاح طلب فرقی ندارد.

 وی با بیان اینکه البته برخی مواضع و سخنان مسؤولان آمریکا را به طمع می اندازد، گفت: آمریکا می‌خواست تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کند که به بعد از انتخابات موکول کرد، لذا مسؤولان نباید به خنده آمریکا امیدوار و از اخم آمریکا بترسند.

وی با اشاره به برخوردهای دوگانه آمریکا در مسائل مختلف اشاره کرد و گفت: آمریکا به سوریه حمله موشکی می‌کند ولی از آزمایش موشکی کره شمالی ابراز نگرانی کرده و آنها را تهدید به حمله نظامی می‌کند.

امام جمعه شهر دندی تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت انقلابی ایران است.

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از آرمانهای انقلابی در دفاع مقدس و حضور سازنده در نقش چشمگیر در راه سازندگی کشور را از جمله خدمات سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی است.

وی با اشاره به مشکلات منطقه و بحث بیکاری گفت: مسؤولان باید بر اساس اولویت‌ها و با رعایت عدالت و بدون پارتی بازی جوانان بیکار را در شرکت‌های منطقه جذب کنند تا شاهد برخی تجمعات اعتراضی نشویم هر چند اصل این کار جایز نیست و موجب سوء استفاده دشمنان و مخالفان می شود.

امام جمعه دندی با گرامیداشت روز سلامت از تسریع در احداث درمانگاه درمان بستر دندی و خدمات شبکه بهداشت تشکر کرد.

وی با بیان اینکه سومین عامل ایمنی جادها، خود جاده است، افزود: محور دندی- زنجان استانداردهای لازم را ندارد و شبیه یک جاده فرعی و روستایی است و مسئولان باید به جد پیگیر تعویض و اصلاح جاده دندی – زنجان شوند.

امام جمعه دندی با اشاره به روز  ایمنی و حمل و نقل و تشکر از خدمات رانندگان تصریح کرد: عواملی از جمله رانندگان، پلیس راه و جاده در ایمنی جاده‌ها موثر هستند و رانندگان باید قوانین را رعایت کرده و پلیس راه هم ضمن مدارا با مردم تذکرات لازم را بدهد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اردیبهشت 2
زمان : ساعت 8:58 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381324
بازدید امروز: 140
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا