سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های 96/1/25
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری مساله ((ما می توانیم و می‌شود)) است و تجربه ثابت کرده دانشمندان و جوانان هر کاری را اراده کنند، شدنی است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا و یقین به نظارت الهی بر اعمال انسانها، به ادامه بحث خانواده و حقوق والدین پرداخت و اظهار کرد: نیکی به والدین از سیره علماء و بزرگان بوده و آنان نیز به حقوق والدین اهمیت می‌دادند .

وی با تاکید بر لزوم تبیین شعار سال اضافه کرد: بیکاری جوانان تحصیلکرده و مشکلات معیشتی مردم به ویژه طبقات ضعیف دو مشکل اساسی در عرصه اقتصادی محسوب می‌شود.

خطیب جمعه شهر دندی با بیان اینکه تولید و اشتغال از عوامل حل مشکل بیکاری به شمار می‌رود، تصریح کرد: اعتیاد، افزایش سن ازدواج، اختلافات خانوادگی و طلاق از پیامدهای زیان‌بار بیکاری است.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه مسئولان باید فکری به بیکاری جوانان بکنند، به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: رعایت اخلاق اسلامی و قانون از سوی کاندیداها و طرفداران آنان مهم‌ترین مساله در ایام تبلیغات محسوب می‌شود.

وی با انتقاد از تخریب همدیگر کاندیداها در ایام انتخابات ادامه داد: یک گروه یا حزبی برای رسیدن به ریاست جمهوری همه خدمات دولت را نادیده می‌گیرند،که بی‌انصافی است، یا اینکه یک حزب و گروه دیگر برای ماندن در قدرت و برای تخریب رقیب از منافقین حمایت می‌کنند و هر دو بر خلاف اخلاق و آرمانهای انقلاب است.

امام جمعه دندی به تشریح برخی جنایات منافقین در ایران پرداخت و با بیان اینکه کسانی که از منافقین حمایت می‌کنند باید از شهدا خجالت بکشند، اضافه کرد: منافقین کسانی هستند که 17 هزار ایرانی بی‌گناه را به شهادت رساندند که از همه اقشار مردم در بین آنها وجود دارد.

حسینی‌نسب به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و فرماندهان اشاره کرد و گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری مساله ((ما می توانیم و می‌شود)) است و تجربه ثابت کرده دانشمندان و جوانان هر کاری را اراده کنند، شدنی است.

وی با اشاره به برخی پیشرفت‌ها در عرصه‌های سد سازی، برق رسانی، علم و فناوری و کاهش مرگ و میر کودکان و صادرات غیر نفتی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال افتخار دفاع مقدس نماد ((ما می‌توانیم)) به شمار می‌رود.

امام جمعه دندی به حمله موشکی آمریکا به سوریه اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: این کار برای سرپوش گذاشتن به جنایات آمریکا در عراق و شکست در سوریه است.

حسینی‌نسب ادامه داد: حمله موشکی آمریکا به سوریه نشان داد، ترامپ نیز مثل روسای سابق آمریکا به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست.

وی به بهانه آمریکا در حمله به سوریه اشاره و تصریح کرد: حمله آمریکا به سوریه به بهانه استفاده سوریه از سلاح شیمیایی در مناطق سوریه از مسائل خنده‌دار و ریاکارانه آمریکا است و باید از آمریکا سؤال کرد، اگر استفاده از سلاح شیمیایی محکوم است و البته که محکوم است ولی چرا آمریکا در هشت سال دفاع مقدس خروارها سلاح شیمیایی به صدام کمک کرد.

امام جمعه دندی با گرامیداشت روز ارتش و تجلیل از خدمات آنها گفت: ارتش بازوی توانمند نظام اسلامی است که حماسه‌های بزرگی خلق کرده است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 فروردین 26
زمان : ساعت 8:29 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377299
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 81
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا