سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اردوی زیارتی، معرفتی مشهد
برچسب ها: اخبار (756)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: مهمترین مسئله برای زائر سنخیت با مزور (زیارت شونده) است و زائر باید در رفتار و کردار تابع امام معصوم باشد.

مهمترین مسئله برای زائر سن همزمان با ایام ولادت حضرت امیرمومنان حضرت علی (ع) 88 نفر از اهالی روستاهای میانج و شیخلر و ... به همت حوزه بسیج براداران و خواهران شهر دندی به اردوی زیارتی و معرفتی مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک میلاد حضرت علی(ع) گفت: زیارت حضرت امام رضا(ع) در ایام پرفضیلت ماه رجب و در سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام بهترین فرصت و از توفیقات الهی است.

وی با بیان اینکه شما دعوت شده امام هشتم هستید،گفت: مهمترین مسئله برای زائر سنخیت با مزور (زیارت شونده) است و زائر باید در رفتار و کردار تابع امام معصوم باشد.

امام جمعه بخش انگوران به جایگاه امام هشتم اشاره کرد و گفت: همانطور که در زیارت نامه آن حضرت می خوانیم، امام رضا(ع) جایی که زائرش ایستاده را می بیند و صدای او را می شنود و سلام زائرش را جواب می دهد.« اَشْهَدُ اَنَّکَ تَشْهَدُ مَقامیَ وَ تَسْمَعُ کَلامِی وَ تَرُّدُ سَلامی»

حسینی نسب به آداب زیارت اشاره و به زائران توصیه کرد: سعی کنید در طول مسیر با قرائت قرآن و  ختم صلوات و هدیه ثواب آنها به روح مطهر امام رضا(ع) ، برای زیارتش آمادگی پیدا کنید.
وی همچنین به زائران توصیه کرد در طول حضور در مشهد از فرصت بدست آمده کاملترین استفاده را بکنید.

 امام جمعه شهر دندی زیارت در سایه آرامش و امنیت را مرهون رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و هوشیاری و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و از زائران خواست برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و توفیقات خدمتگزاران و برقرار کنندگان امنیت دعا کنند.

وی با بیان اینکه خداوند دعای والدین در حق فرزندان را اجابت می کند، از والدین خواست برای فرزندان و از فرزندان خواست برای والدین خود دعا کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب در ابتدای این مراسم از زحمات و فعالیت های سروان رحمانی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهر دندی تشکر و برای سروان بهرامی  فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهر دندی آرزوی موفقیت کرد.خیت با مزور (زیارت شونده) است و زائر باید در رفتار و کردار تابع امام معصوم باشد.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 فروردین 21
زمان : ساعت 1:2 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377351
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 81
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا