سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 96/1/18
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:شرکت‌های منطقه اعم از کالسیمین، معدن انگوران و فرآوری در صورت جذب موظفند نیروی بومی جذب کنند.

امام جمعه دندی:دشمن درجه یک ملت ایران آمریکای جنایت کار، خیانت کار و عهد شکن است و نباید در مقابل استکبار جهانی کوتاه آمد.

 حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، به ادامه بحث حقوق والدین پرداخت و اظهار کرد: والدین بهشت و جهنم انسان هستند.

وی با تبریک ولادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر به ویژگی‌های لازم برای مسئولان در نظام اسلامی اشاره و اضافه کرد: سیره و رفتار امیر مومنان حضرت علی(ع) برای همه به ویژه مسئولان الگو است و باید محبت به اهل بیت(ع) در سیره رفتار ما ثابت شود.

 امام جمعه شهر دندی خداگرایی و زهد، حامی و دغدغه دینی داشتن، ساده‌زیستی و پرهیز از تجملات، دوری از رفاه طلبی و سرمایه‌داری و شجاعت در برابر دشمن را از جمله ویژگی‌های لازم برای مسئولان در نظام اسلامی اعلام و تصریح کرد: حقوق‌های نجومی و به ویژه قانونی کردن آن در مجلس در شان مسئولان در کشور اسلامی نیست.

حسینی‌نسب با بیان اینکه مسئولان اسلامی باید در برابر دشمن با شجاعت ایستادگی کنند، ادامه داد: دشمن درجه یک ملت ایران آمریکای جنایت کار، خیانت کار و عهد شکن است و نباید در مقابل استکبار جهانی کوتاه آمد.

وی با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه آمریکا و ایران گفت: تنها کاری که آمریکا به نفع ایران انجام داده، همین قطع رابطه با ایران است چرا که اولا رابطه با آمریکا برای ما مضر بوده و هیچ خطری را کم نکرده ثانیا رابطه با آمریکا  وسیله‌ای برای نفوذ بود.

امام جمعه دندی مذاکرات هسته‌ای را از نمونه‌های مضر بودن داشتن رابطه با آمریکا برای ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: اثبات دشمنی آمریکا با ما و کم نشدن دشمنی آمریکا از برکات و دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای است.

حسینی‌نسب با اشاره به 20 فروردین سالروز فناوری هسته‌ای افزود: مسئله هسته‌ای ثمره کار دانشمندان جوان ایران اسلامی است و به بهانه مذاکره و حل مسئله هسته‌ای از برخی حقوق هسته‌ای دست برداشتند و غنی سازی را از 20 درصد به 4 درصد کاهش دادند، اما آمریکا همان آمریکای گرگ صفت و سلطه طلب است.

وی دلسوزی و به فکر مردم بودن را از دیگر ویژگی‌های مسئولان در نظام اسلامی عنوان و اضافه کرد: 33 میلیون جوان در سن بیکاری یعنی بین 15 تا 40 ساله در کشور وجود دارد و باید نسبت به اشتغال این جوانان تلاش شود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه طبق آمار رسمی حدود 3 میلیون و طبق آمار غیر رسمی حدود 6 میلیون جوان بیکار در کشور وجود دارد، افزود: بیکاری جوانان یک معضل بزرگ برای جامعه و یک ننگ بزرگ برای مسئولان اجرایی است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه شرکت‌های منطقه اعم از کالسیمین، معدن انگوران و فرآوری در صورت جذب موظفند نیروی بومی جذب کنند، گفت: فتح الفتوح، رفع مشکل بیکاری جوانان و تولید و اشتغال و نه برجام نافرجام است.

وی پرهیز از خشم و غضب به خودی‌ها را از دیگر ویژگی حاکمان در نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: حاکم اسلامی باید نسبت به دشمن مستکبر غضبناک باشد، نه اینکه در کنار دشمن بخندد ولی خودی‌ها را بی سواد، تازه به دوران رسیده و دلواپس بنامد که هیچکدام در شأن مسئولان  در نظام اسلامی نیست.

امام جمعه دندی به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: حضور در اعتکاف از توفیقات الهی به جوانان و برگزاری اعتکاف از رویش‌های انقلاب اسلامی است.

حسینی‌نسب با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی، افزود: اگر کاندیداها در تبلیغات، قانون را رعایت نکنند، قطعا شورای قانون مدار نیز نخواهند بود و از طرفی تبلیغات زود هنگام به صلاح کشور و مردم نیست.





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 فروردین 19
زمان : ساعت 8:12 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377300
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 81
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا