سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 96/1/11
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: وضع تحریم های جدید موشکی در راستای مخالفت با نظام اسلامی و نقض برجام است.

حجت الاسلام حسینی نسب: دولت و مجلس اگر به فتوای رهبر معظم انقلاب عمل نکنند، مرتکب حرام می شوند.

در آستانه شهادت امام هادی(ع) و در سالروز جمهوری اسلامی نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم ولایی و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه این شهر اقامه شد.

 حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا به ادامه بحث خانواده و حقوق والدین پرداخت و گفت: نیکی به والدین دارای برکات دنیوی و اخروی است.

امام جمعه دندی با گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین یک روز پر افتخار و ثمره سالها مبارزات انقلابی امام و امت است.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه حفظ جمهوری اسلامی از واجبات است، گفت: حفظ نظام اسلامی منوط به انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن مردم و مسئولان است.

 حسینی نسب با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن گفت: یکی از نشانه های انقلابی عمل کردن، انتخاب مسئولین انقلابی و ولایی است و باید در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی به افراد انقلابی و ولایی رای داد.

وی با اشاره به مخالفت دشمن با نظام اسلامی، گفت: وضع تحریم های جدید موشکی در راستای مخالفت با نظام اسلامی و نقض برجام است.

خطیب جمعه دندی به راه حل مبارزه با تحریم های دشمن اشاره کرد و گفت: تکیه بر تولید داخلی از عوامل موثر در مقابله با تحریم های دشمن است و دولت نیز باید بی تحرکی سالهای قبل را جبران کند و تولید و اشتغال باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

حسینی نسب با تحلیل فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت ورود کالاهای خارجی گفت: این فتوا بعد از فتوای میرزای شیرازی در تحریم تنباکو بی سابقه است که برای صیانت از اقتصاد کشور صادر شده و برای همه اجرای این حکم واجب شرعی است.

وی با بیان اینکه ممانعت از واردات کالاهای خارجی باید نصب العین مسئولان باشد، گفت: دولت و مجلس اگر به فتوای رهبر معظم انقلاب عمل نکنند، مرتکب حرام می شوند.

امام جمعه دندی با اشاره به روز طبیعت گفت: رفتن به طبیعت هیچ اشکالی ندارد و اما تخریب طبیعت جایز نیست و همه باید نسبت به حفظ منابع طبیعی احساس مسئولیت کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب به نعمت امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: همه باید برای حافظان امنیت خصوصا سربازان گمنام امام زمان(ع) دعا کنیم و قدردان نعمت امنیت و نعمت نظام اسلامی باشیم.

 وی به دومین سالگرد حمله عربستان به یمن اشاره کرد و با بیان برخی جنایات عربستان گفت: کشتار 12 هزار یمنی و تخریب 403 هزار خانه و 712 مسجد از جنایات عربستان در یمن است.

وی با اشاره به آخرین روز های ثبت نام حوزه های علمیه، از خانواده ها خواست فرزندان مستعد و علاقمند را برای ثبت نام در حوزه های علمیه تشویق کنند.

امام جمعه شهر دندی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) گفت: همه ائمه معصومین(ع) یک نور واحد هستند و باتوجه به تقارن شهادت امام دهم با ایام عید، حفظ احترام ایام شهادت این امام بزرگوار بر همه واجب است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 فروردین 11
زمان : ساعت 3:36 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379434
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا