سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 96/1/4
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:تحقق شعار سال نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است. تولید و اشتغال خمیر مایه حل مشکل بیکاری جوانان است.

امام جمعه دندی: در هر انتخاباتی بودند افرادی که به دنبال ابطال انتخابات بودند که مقام معظم رهبری در مقابل آنها ایستاده و همانطور که فرمودند باز هم خواهند ایستاد که انتخابات ریاست جمهوری سال 76 و 88 از جمله آنها است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به بحث خانواده و حقوق والدین پرداخت و اظهار کرد: زحمت و رنجی که پدر در راه تربیت و آسایش رفاه مادی و معنوی فرزند می‌کشد، کمتر از مادر نیست.

وی با تبریک سال جدید و با اشاره به نامگذاری سال 96 به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: نامگذاری سال جدید نیز به سال اقتصاد، بیانگر این است که مقام معظم رهبری نسبت به مسائل اقتصادی و معیشت مردم دغدغه دارند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه فلسفه نامگذاری سال‌ها، سوق دادن مسؤولان به نیاز اصلی مردم و اولویت نخست کشور است، گفت: تحقق شعار سال نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال دو شاخصه مهم اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: تولید و اشتغال خمیر مایه حل مشکل بیکاری جوانان است.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه استفاده از کالای ایرانی و جلوگیری از واردات کالاهای خارجی یکی از عوامل تحقق تولید و اشتغال است، گفت: مدیران ضعیف، بی حال، بی ‌حرک و غیر انقلابی که 150 شرکت خانوادگی دارند یا تنها توان ایرانی را پخت آبگوشت بزباش می‌داند، نمی‌توانند نقشی در تحقق شعار سال داشته باشد.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در سال 96 اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از دو رکن مردم سالاری دینی است و در مرحله نخست باید تلاش همه برگزاری پر شکوه و حضوری حداکثری مردم در انتخابات باشد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه در انتخابات رعایت قانون و احترام به رأی مردم ضروری است، تاکید کرد: در هر انتخاباتی بودند افرادی که به دنبال ابطال انتخابات بودند که مقام معظم رهبری در مقابل آنها ایستاده و همانطور که فرمودند باز هم خواهند ایستاد که انتخابات ریاست جمهوری سال 76 و 88 از جمله آنها است.

حسینی نسب با اشاره به تفاوت انتخابات ریاست جمهوری سال 76 و 88 گفت: در انتخابات سال 76 درخواست‌کنندگان تسلیم امر رهبر معظم انقلاب شدند ولی در دومی فتنه‌گران به رأی مردم دهن کجی کرده و در نهایت همان مردم آنها را طرد کردند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراها نماد تجلی خواست مردم است، گفت: تدیّن و تخصّص دو شاخصه مهم شوراها بوده و هر کس این دو ویژگی را دارا است در انتخابات شوراها ثبت‌نام کند.

امام جمعه دندی با تبریک حلول ماه رجب، گفت: ماه رجب ماه ریزش رحمت الهی است و بهترین فرصت برای بندگی خدا است .

خطیب جمعه دندی با تبریک ولادت حضرت امام باقر (ع) به نخستین پنجشنبه ماه رجب که لیلةالرغائب نامیده می‌شود اشاره کرد و گفت: لیلةالرغائب شب پاداش‌ها و شب عبادت و بندگی است.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 فروردین 5
زمان : ساعت 8:58 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379507
بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا