سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برگزاری مراسم جشن میلاد کوثر
برچسب ها: اخبار (756)، اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی گفت: در کسب کمالات انسانی هیچ فرقی بین زن و مرد نست.

حجت الاسلام حسینی نسب: پیام ولایت مداری حضرت زهرا(س) این است که علی زمان امام خامنه ای را تنها نگذاریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا سلام علیها با عنوان " جشن کوثر" با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک میلاد دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت گفت: نزول سوره کوثر و کلمات منحصر به فرد آن که در هیچ جای قرآن تکرار نشده نشان از جایگاه با عظمت حضرت فاطمه زهراست.
امام جمعه شهر دندی با تاکید بر الگو گرفتن از سیره حضرت زهرا (س) گفت: الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) موجب سعادت دنیوی و اخروی مردان و زنان می شود.
وی با بیان اینکه همسرداری، خانه داری و ولایت مداری دختر پیامبر باید درس زندگی باشد ، گفت: پیام ولایت مداری حضرت فاطمه این است که نباید علی زمان امام خامنه ای را تنها بگذاریم.
وی با بیان اینکه ارزش انسان به فضائل اخلاقی اوست، گفت: در کسب کمالات انسانی هیچ فرقی بین زن و مرد وجود ندارد.
امام جمعه شهر دندی با تاکید بر جایگاه خانواده و با اشاره به روایات گفت: کمک اعضای خانواده به همدیگر و خدمت در خانه علاوه بر اینکه ارزش و ثوابی عظیمی دارد موجب تحکیم خانواده نیز می شود.
 وی با تاکید به اینکه محبت و کمک به خانواده،که با عقل و شرع هم سازگار است به معنای زن ذلیلی نیست، گفت: بی تفاوتی نسبت به پوشش و حجاب زن عین زن ذلیلی و البته بی غیرتی است.
حسینی نسب با بیان اینکه تاکید آیات و روایات بر اهمیت خانواده دلیل بر جایگاه بزرگ خانواده در دین اسلام است که با حفظ احترام و محبت به یگدیگر تحکیم می شود، گفت: ثبت 19 مورد طلاق در کشور در هر ساعت فاجعه برای خانواده است.
امام جمعه شهر دندی با اشاره به ثبت نام حوزه های علمیه و با تاکید بر خانواده ها مبنی بر تشویق دختران و پسران علاقمند و با استعداد به ثبت نام در حوزه های علمیه گفت: حوزه علمیه جایی است که علاوه بر آشنایی با علوم اسلامی، در تأسی به الگوی رفتاری حضرت زهرا سلام الله علیها مؤثر است.

 این مراسم که در مسجد چهارده معصومبرگزار ش،  آقای نوری فرماندار محترم شهرستان، آقای محمدی بخشدار محترم بخش انگوران و سرگردبرزگر فرمانده سپاه ماهنشان، سروان رحمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهردندی ومردم ولایی اعم زنان و مردان و جوانان شهر دندی حضور داشتند، آقایان فرجی، حاج حسین شجاعی و کربلایی میربها رضایی به مدیحه سرایی پرداختند.
در پایان این مراسم از مادر و خواهر شهدا تجلیل شد.

  

  




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 اسفند 29
زمان : ساعت 12:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378608
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا