سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/12/27
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: احسن الحال زمانی است که همزمان با نو شدن طبیعت، باطن انسان نیز با پاک شدن از گناه نو شود.

امام جمعه دندی گفت: حضرت زهرا (س) در مقام مادری، مادر نمونه و در مقام همسری، همسری بی نظیر بود.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دندی با دعوت از نمازگزاران برای رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اطاعت انسان از خداوند متعال و معصومان(ع) از جلوه‌های تقوا است و عید واقعی زمانی است که انسان مرتکب گناه نشود.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به پایان سال 95 گفت: احسن الحال زمانی است که همزمان با نو شدن طبیعت، باطن انسان نیز با پاک شدن از گناه نو شود.

وی با توصیه به صله رحم در ایام عید و حفظ حریم الهی و مسائل محرم و نامحرم در دید و بازدیدها گفت: در مسافرت‌ها نیز قوانین راهنمایی و رانندگی باید رعایت شود.

امام جمعه دندی به حوادث سال 1395 اشاره کرد و اثبات حقانیت ایران در مسئله هسته‌ای، حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پیشرفت‌های نظامی را از مسائل خوشحال بر انگیز سال 95 یاد کرد و گفت: ساخت تانک کرار با قابلیت‌های دشمن شکن نماد اقتدار نیرو های  نظامی و عیدی نیروهای مسلح به ملت ایران است.

امام جمعه انگوران با برشمردن حوادث غمناک سال 1395 گفت: نقض برجام توسط آمریکای عهد شکن و تمدید تحریم‌های 10 ساله از سوی آمریکا از مسائل مهم سال 95 و در عین حال اثبات قابل اعتماد نبودن آمریکاست.

خطیب جمعه دندی با اشاره به پایان سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل و تاکید بر احساس مسؤولیت مسؤولان نسبت به مسائل معیشتی مردم گفت: عدم تحقق اقتصاد مقاومتی و عدم رضایت مقام معظم رهبری از کارهای ضروری اقتصاد مقاومتی از مسائل تاسف بار سال 95 است.

وی با اشاره به کارهای انجام شده در بخش انگوران و شهر دندی در سال 95، از حضور پرشور مردم در نماز جمعه، افتتاح اداره کار در شهر دندی به عنوان مسائل تحسین برانگیز یاد کرد و گفت: باید طبق وعده مسؤولان احداث درمانگاه درمان بستر شهر دندی در موعد مقرر از سال آینده آغاز شود و همچنین در جذب نیرو برای شرکت‌ها اولویت باید نیروی بومی جوان و بیکار بومی باشد که شعبه اداره کار باید در این باره به وظیفه خود عمل کند.

امام جمعه شهر دندی به سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: نفت یک سرمایه ملی است و با ملی شدن آن دست بیگانگان از این سرمایه ملی قطع شد البته باید وابستگی بودجه به نفت نیز قطع شود.

وی به روز جهانی آب نیز اشاره کرد و گفت: زندگی بدون آب ممکن نیست و صرفه‌جویی در مصرف آب یک وظیفه همگانی است.

امام جمعه شهر دندی با تبریک ولادت با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) در مقام مادری، مادر نمونه و در مقام همسری، همسری بی نظیر بود.

حسینی‌نسب با اشاره به روز مادر و روز زن گفت: افتخار مادران و همسران این است که روز ولادت حضرت زهرا (س) روز مادر و روز زن نامگذاری شده و این مسئله وظیفه زنان را سنگین می‌کند و باید تلاش کنند زهرا گونه زندگی کنند و محبت به معصومان (ع) باید در پیروی از ایشان ثابت شود.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل و تبریک سالروز ولادت ایشان، گفت: این فرزند زهرا (س) با تأسی به انبیاء و با عنایت مادرش حضرت زهرا (س) به نجات مظلومان پرداخت و کاخ مستکبران را به لرزه در آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 95 اسفند 28
زمان : ساعت 8:20 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378568
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا