سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/12/20
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده شهدا بعنوان ارزش ضروری است.

امام جمعه دندی:نماز جمعه یکی از نهادهای انقلابی و محل آگاهی بخشی در جامعه است که بارها مورد حمله و تخریب دشمنان قرار گرفته است.

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین مادر علمدار کربلا نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم ولایی و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی اقامه شد.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: سفارش به تقوا، بهترین سفارشی است که بندگان خدا به یکدیگر می‌کنند .

وی به ادامه مباحث خانواده و حقوق والدین پرداخت و با اشاره به ویژگی‌های حضرت ام‌البنین(ع) اضافه کرد: محبت عاشقانه به فرزندان حضرت زهرا (س) و ولایت‌مداری از ویژگی‌های مادر علمدار کربلا است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه پایبندی به ارزش‌ها از مسائل ضروری است، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده شهدا به عنوان ارزش ضروری است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه حضور در مناطق عملیات جنگی موجب آشنایی با فداکاری رزمندگان می‌شود، افزود: مناطق جنگی نماد غیرت و مقاومت ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن ارزش‌ها را هدف قرار داده است، ادامه داد: دفاع مقدس یک گنجینه فرهنگی و سیاسی است و باید به نسل‌های بعدی منتقل شود.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه دشمن از هرجا ضربه بخورد، آنجا را هدف حمله خود قرار می‌دهد، با اشاره به سالروز بمب گذاری در نماز جمعه تهران در سال 63 ابراز کرد: نماز جمعه یکی از نهادهای انقلابی و محل آگاهی بخشی در جامعه است که بارها مورد حمله و تخریب دشمنان قرار گرفته است.

حسینی‌نسب با اشاره به سالروز ارتحال یادگار امام، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی، تاکید کرد: سید احمد خمینی مطیع محض ولایت بود.

وی با اشاره به ولایت پذیری یادگار امام افزود: سید احمد خمینی می‌گفت: با خدا و امام عهد کرده‌ام کوچکترین قدمی خلاف رهبری برندارم و هرکسی بگوید اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت‌الله خامنه ای است، در خط آمریکا است.

امام جمعه دندی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا گفت: تجربه نشان داده که هر جا ایستادگی می‌کنیم، پیروزی از آن ماست و هرجا دشمن احساس ضعف کند، موجب جرأت دشمن می‌شود.

حسینی‌نسب با انتقاد از برخی سخنان مسئولان که بوی تقابل با رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌دهد. گفت: خیر و صلاح ملت و دولت، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 اسفند 20
زمان : ساعت 4:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378552
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا