سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/12/13
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: با حاشیه سازی و مشکلات را به گردن دیگران انداختن، مشکلات مردم حل نمی شود.


امام جمعه بخش انگوران:تغییر باورها و رفتارهای انقلابی هدف دشمن است و آمریکا با ایران اسلامی و انقلابی مخالف است و این دشمنی ها با مذاکره بر طرف نمی شود.

در دومین هفته اسفند ماه نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان همیشه در صحنه و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی اقامه شد.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای، به ادامه بحث حقوق والدین اشاره و اظهار کرد: طبق روایات ائمه معصومین (ع) حق مادر سنگین‌تر و بیشتر است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این سال‌ها اصطلاحاتی را خلق و به کار برده‌اند که هر کدام هدف و مبانی خاصی را دنبال می کرد، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از این اصطلاحات است و تکرار مساله اقتصاد برای خاطر این است که دشمن به این مساله توجه کرده که وضع اقتصادی مردم خراب شود تا آنها از اسلام و انقلاب منصرف شوند.

 امام جمعه دندی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ، جنگ اقتصادی است تصریح کرد: وضع و تمدید تحریم‌ها نیز با هدف تقابل مردم با نظام اسلامی انجام می شود.

حسینی‌نسب با بیان اینکه طبق آمار بانک مرکزی و مرکز آمار هر خانواده متوسط سالانه 35 میلیون تومان هزینه دارد اما با کدام در آمد؟ افزود: با حاشیه سازی و مشکلات را به گردن دیگران انداختن، مشکلات مردم حل نمی‌شود.

وی مساله انقلابی‌گری را یکی دیگر از مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست و با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی‌گری با هدف واکنش انقلابی در برابر دشمنان به ویژه در عرصه بین المللی بود، گفت: دشمن در زمان مذاکرات هسته ای(برجام) و پسا برجام تلاش می کند، نهادها و اقشار انقلابی را از ارزش‌ها دور کند.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه تغییر باورها و رفتارهای انقلابی هدف دشمن است، ادامه داد: آمریکا با ایران اسلامی و انقلابی مخالف است و در هر زمانی با یک بهانه واهی به دشمنی خود ادامه خواهد داد و این دشمنی‌ها با مذاکره بر طرف نمی‌شود.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به اتهام دشمنان به نقض حقوق بشر در ایران افزود: اسلام مکتبی است که حتی به حقوق حیوانات و درختان اهمیت قائل است تا چه رسد به انسان که اشرف مخلوقات است.

حسینی‌نسب با خنده‌دار خواندن شعار حقوق بشر توسط آمریکا و ولد نامشروعش اسرائیل و نوکرش عربستان اضافه کرد: آمریکا و نوکرش چطور ادعای حقوق بشر می‌کنند که در جنگ یمن یک هزار و 500 کودک بی‌گناه را کشته‌اند یا 70 سال است که در فلسطین کودک کشی می‌کند.

وی با محکوم کردن دستگیری کودک 5 ساله ایرانی در آمریکا به بهانه تهدید امنیتی، گفت: مرگ بر آمریکا و حقوق بشر آمریکایی و آزادی آمریکایی همین است.

خطیب نماز جمعه دندی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، خدمت به محرومان را عبادت دانست و به مردم بخش انگوران و شهر دندی توصیه کرد: به مانند همیشه در آستانه سال نو و عید نوروز در خرید وسائل و لباس نو به نیازمندان کمک کنند.

حسینی نسب با تجلیل از خدمات کمیته امداد، از خیران و مردم خواست در آستانه سال نو اجناس و کالای ایرانی خریداری کنند.

وی با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، منابع طبیعی را از نعمت‌های الهی دانست و با بیان اینکه حتی آیندگان نیز در طبیعت حق دارند از مردم خواست به حفظ منابع طبیعی و درختان اهمیت داده و از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان پرهیز کنند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 اسفند 13
زمان : ساعت 3:45 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381152
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا