سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه 95/11/29
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: مردم با فتنه گرانی که به رأی 40 میلیونی مردم بی احترامی کردند، نظام را متهم به تقلب کرده و به مقدسات اسلامی و آرمانهای امام و انقلاب اهانت کردند، قهرند.

حجت الاسلام حسینی نسب: طرح دو فوریتی مجازات سوال کنندگان از مسئولان با امید و تدبیر سازگار نیست.

در آخرین هفته بهمن ماه و در ایام فاطمیه نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان همیشه در صحنه و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی اقامه شد.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، به ادامه بحث خانواده و حقوق والدین پرداخت و اظهار کرد: عدم سپاسگزاری از والدین منجر به عدم سپاسگزاری از خداوند می‌شود.

وی با بیان اینکه تقوا، انسان را به شکرگزاری از نعمتهای الهی سوق می‌دهد، اضافه کرد: خداوند به انسان نعمت‌های مادی و معنوی زیادی داده و باید در مقابل این نعمت‌ها سجده شکر به جا آوریم.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به اینکه نعمت رهبری حکیم، هوشمند و فقیه از مهم‌ترین نعمت‌های الهی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب کسی است که به اعتراف دوست و دشمن، با سخنان راهگشای خود نقشه دشمنان را آشکار و دشمن را ناامید می‌کند.

حسینی‌نسب به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم تبریز اشاره کرد و با بیان اینکه مشکل فقط رفع حصر فتنه گران نیست و آشتی ملی معنایی ندارد، افزود: مگر مردم با هم قهرند؟ مگر مردم و مسئولان قهرند؟ پس آشتی ملی چه معنایی دارد؟

وی با اشاره به اقدامات فتنه گران گفت: مردم با فتنه گرانی که به رأی 40 میلیونی مردم بی‌احترامی کردند، نظام را متهم به تقلب کرده و به مقدسات اسلامی و آرمان‌های امام و انقلاب اهانت کردند، قهرند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری گناه فتنه گران قابل بخش نیست، تاکید کرد: ملت انقلابی با فتنه‌گرانی که آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی آنهاست، هیچ وقت آشتی نخواهد کرد.

حسینی‌نسب با انتقاد از طرح دو فوریتی مجازات سوال کنندگان از مسئولان گفت: وظیفه نماینده حل مشکل اقتصادی و بیکاری است و طرح این مسائل در مجلس در شأن نماینده نیست و طرح این مسئله توسط نمایندگان به اصطلاح امید، با امید و تدبیر سازگار نیست.

وی با بیان اینکه عده‌ای در کشور بلندگوی دشمن هستند و سخنان دشمن را تکرار می‌کنند، گفت: اینکه می‌گویند اگر برجام نبود، جنگ می‌شد و برجام ایران را از نابودی نجات داد، اولا از حرفهای غلطی است که هم ترامپ می گوید، هم عده‌ای از بلندگویان دشمن در داخل، ثانیا مگر برجامی هست؟

امام جمعه دندی نعمت استقلال را از دیگر نعمت‌های خداوند و از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به کودتای انگلیسی رضاخان پهلوی ادامه داد: اگر زمانی رضاشاه پهلوی توسط انگلیس به ایران تحمیل شد، اما بعد از انقلاب همه مسئولان توسط مردم انتخاب می‌شوند.

حسینی‌نسب با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس و با بیان اینکه وجود علما و روحانیت از نعمات دیگر الهی است، افزود: روحانیت در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از پیشگامان مبارزه بوده‌اند و چند برابر بودن تعداد شهدای روحانی نسبت به سایر اقشار دلیل این مدعا است.

وی به ثبت نام حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: جوانانی که شرایط، استعداد و آمادگی دارند، پدران و مادران نیز در این رابطه فرزندان خود را تشویق کنند تا به جمع شاگردان مکتب امام صادق(ع) ملحق شوند.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به انقلاب مردم بحرین و وضع اسفبار زندانیان انقلابی بحرین، امنیت را از دیگر نعمت های الهی به مردم برشمرد و اضافه کرد: در حالی که در اطراف ایران جنگ و ناآرامی وجود دارد ولی ایران اسلامی همچون گلستان در وسط آتش در آرامش و امنیت است.

حسینی‌نسب بارش‌های چند روز اخیر برف در مناطق مختلف کشور را از دیگر نعمت خداوند دانست و با دعوت مردم به سجده شکر در قبال نزول برکات آسمانی، از راهداران، هلال احمر و نیروی انتظامی که جاده‌ها را بازگشایی کرده و به در راه ماندگان کمک کردند، قدردانی کرد.

وی همچنین از شرکتهای معدن انگوران، شرکت فرآوری و شرکت کالسیمین بخاطر همکاری در خرید دوربین خبرنگار منطقه تشکر کرد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 بهمن 29
زمان : ساعت 4:32 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378635
بازدید امروز: 106
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا