سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/11/22
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیانگر بالندگی انقلاب برای ادامه مسیر است.

حجت الاسلام حسینی نسبب: همه ارکان نظام اسلامی اعتبار خود را از ولایت فقیه می‌گیرند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حکومت اسلامی منبعث از این انقلاب که تحت ولایت ولی فقیه به عنوان جانشین امام زمان (عج) اداره می‌شود، از نعمت‌های الهی برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه همه ارکان نظام اسلامی اعتبار خود را از ولایت فقیه می‌گیرند و حتی اگر رأی مردم به رئیس جمهور توسط مقام معظم رهبری تنفیذ نشود، مشروعیت ندارد، اضافه کرد: این همان جمهوری اسلامی است که شکل آن جمهوری و محتوای آن اسلامی به شمار می‌رود.

خطیب جمعه شهر دندی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت لازم و ملزوم هم هستند، تصریح کرد: تاکید بر جمهوریت بدون اسلامیت انحراف از یکی از دو اصل انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه انسان قدر نعمت را نمی‌داند، مگر اینکه ضد آن را دیده باشد، ابراز کرد: عامل پیروزی انقلاب مردم بودند و عامل بقای آن نیز مردم هستند و مردم بارها در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که قدردان نظام اسلامی هستند.

وی از مردم ولایی و انقلابی شهر دندی و بخش انگوران به خاطر حضور در مراسم‌های انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و از مسئولان بخش انگوران و شهر دندی به خاطر افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها و افتتاح شعبه اداره کار و رفاه اجتماعی در شهر دندی و همچنین از صدا و سیما به خاطر پوشش همه برنامه‌های جشن انقلاب بخش انگوران و شهر دندی تقدیر کرد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه حضور مردم در جشن‌ها و برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در راهپیمایی امروز لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، تاکید کرد: این حضور نشان داد که انقلاب اسلامی زنده و بالنده به کوری چشم دشمنان به مسیر الهی و انقلابی خود ادامه می‌دهد.

حسینی‌نسب به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر اینکه ایران قدر اوباما را ندانست و من آنطور نیستم اشاره کرد و افزود: اوبامای منافق، تمدید کننده تحریم‌ها و به وجود آورنده داعش است وملت ایران دیوانه‌تر از تو (بوش) را به زباله‌دان انداخته است.

وی با اشاره به تحریم تنباکو از سوی میرزای شیرازی و نفوذ اجرای این حکم تا کاخ ناصرالدین و شکستن قلیان‌ها ادامه داد: این حکم نشانگر نفوذ مرجعیت در قلوب مردم ایران بوده و هست.

امام جمعه دندی به صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی اشاره و اضافه کرد: این حکم نیز نشانگر نقش علما و مرجعیت در جهان است به طوری  که این ملعون می‌گوید بعد از صدور این حکم حتی نمی‌توانم به راحتی قدم بزنم.

حسینی‌نسب با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از مردم خواست در مراسم‌های عزاداری ایام فاطمیه به عاشورای دیگر تبدیل کنند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 بهمن 22
زمان : ساعت 4:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378549
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا