سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/11/15
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران: راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی و ملی و نشانه اقتدار، ایستادگی و پایبندی ملت انقلابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم مؤمن و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، به ادامه بحث حقوق والدین پرداخت و اظهار کرد: یکی از نشانه های متقین تلاش برای کسب رضایت خداست و نیکی به والدین و رضایت آنها زمینه ساز رضایت خداوند است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره دگرگونی قلب‌ها است، اضافه کرد: اگر انقلاب درونی اتفاق نیفتد و انسان به دین و ارزش‌های اسلامی متمایل نشود، وقوع انقلاب ظاهری هم ممکن نیست.

امام جمعه دندی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را انقلاب درونی ملت برای حفظ ارزش‌های اسلامی دانست و تصریح کرد: همه موظف به حفظ و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه هستیم.

حسینی‌نسب با بیان اینکه ایران اسلامی، کشور امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف است و حضرت ولی‌عصر (ع) به این کشور عنایت دارد، گفت: شکست حکومت نظامی به دستور امام خمینی (ره) و اعلام همبستگی ارتش با امام و امت از عنایات الهی و نتیجه انقلاب درونی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است و نظام و مردم نسبت به همدیگر حقوق متقابلی دارند، از مردم خواست به صورت گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

امام جمعه دندی تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی و ملی و نشانه اقتدار، ایستادگی و پایبندی ملت انقلابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

حسینی‌نسب با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران، از برجام به عنوان یک تجربه جدید دشمنی آمریکا یاد کرد و گفت: ممانعت از ورود سفیر ایران به سازمان ملل در سال 92 و دستور رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر ممانعت از ورود اتباع کشورهای اسلامی از جمله ایران به آمریکا نمونه‌های دیگری از دشمنی‌های آمریکاست و این درحالی است که قرار بود احترام به پاسپورت ایرانی برگردانده شود.

وی به پاسخ ترامپ مبنی بر اینکه هیچ گزینه‌ای از روی میز خارج نیست در سوال خبرنگاری که آیا گزینه نظامی علیه ایران مطرح است، اشاره و اضافه کرد: آقای ترامپ! خیلی زود توصیه‌های اوباما را فراموش کرده است که در آخرین سخنرانی خود اعتراف کرد که با شناختی که از ملت ایران دارم نمی‌توان آنها را با تهدید یا تحریم تسلیم کرد و ترامپ باید بداند که گزینه روی میز ملت ایران ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.

امام جمعه بخش انگوران با تاکید بر اینکه ملت انقلابی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و با شعار مرگ بر آمریکا مشت محکمی بر دهان آمریکا خواهند زد و یکبار دیگر اتحاد، ایستادگی و پاسداری از ارزش‌ها را به نمایش خواهند گذاشت، ادامه داد: این ملت ثابت خواهند کرد که بین آمریکای اسلام ستیز و اسلام استکبارستیز هیچ نقطه مشترکی وجود ندارد.

حسینی‌نسب ارزش و عظمت زینب (س) را به خاطر موقعیت شناسی ایشان دانست و تاکید کرد: ایشان نه فقط از امام سجاد (ع)  بلکه از اسلام پرستاری کرده است.

وی به نامگذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار اشاره کرد و گفت: این حضرت همانطور که الگوی پرستاران در شغل مقدس پرستاری است، باید در عفاف و حجاب نیز باید الگو باشد.

خطیب جمعه شهر دندی خدمت در مناطق محروم را جهاد دانست و از زحمات و خدمات پرستاران در شهر دندی و روستاهای بخش انگوران تشکر کرد.

حسینی‌نسب تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حل اختلاف مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان را از ابتکارات حضرت امام (ره) دانست و با اشاره به روز حفاظت اطلاعات سپاه گفت: یکی از وظائف آنها تأمین امنیت کشور است که شبانه روزی برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 بهمن 15
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381149
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا