سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار مسئولان و خانواده شهدا
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی در دیدار مسئولان؛ 

ولایت فقیه از بزرگترین نعمات الهی بر ملت ایران و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

در اولین روز دهه فجر مسئولین ادارات، خانواده های معظم شهداء و فرماندهان پایگاه ها و جمعی از اهالی محترم شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کرد.

امام جمعه شهر دندی در این دیدار با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر، مقطع استقلال، آزادی، خودباوری و دهه غلبه حق بر باطل است.

حسینی نسب با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی ره به ایران اسلامی گفت: سالروز ورود حضرت امام ره به ایران طلیعه عزت و ظهور ارزشهای اسلامی است.

وی با اشاره به تقارن آغاز دهه فجر با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و پایان آن با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: انشالله انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در پناه این مادر و دختر برزگوار بالنده تر از همیشه خواهد بود.

امام جمعه دندی به اهمیت ولایت و رهبری در جامعه اشاره کرد و با تجلیل از مجاهدتهای حضرت امام خمینی ره گفت: نقش محوری حضرت امام در دوران مبارزه و هدایت مردم و افراد مؤثر در انقلاب برای همه روشن است.

حجت الاسلام حسینی نسب به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی بعنوان نائب امام زمان عجل الله تعالی اشاره کرد و افزود: ولایت فقیه از بزرگترین نعمات الهی بر ملت ایران و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر در رأس حکومتی ولی فقیه نباشد، اسلامی نیست بلکه طاغوتی است، گفت: ولی فقیه شبیه ترین فرد به معصوم علیه السلام در رفتار و کردار و هدایتگری است.

گزارش تصویری  ??????????

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 95 بهمن 12
زمان : ساعت 1:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381146
بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا