سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 1394/4/19
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید


امام جمعه شهر دندی:

روز قدس روز حمایت از مظلومی چون فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی غاصب و جنایتکار است.

آمریکا مقصر شکست مذاکرات خواهد بود چرا که زیاده خواهی می کند.

 

امام جمعه شهر دندی گفت: حمایت از فلسطین هم به لحاظ اعتقادی و هم به لحاظ اجتماعی و هم به لحاظ سیاسی وظیفه ما مسلمانان است. بلحاظ اعتقادی چون پیامبر اکرم (ص) می فرمایند اگر کسی ندای استمداد و کمک مسلمانی را بشنود و به آن ندا پاسخ ندهد مسلمان نیست. بلحاظ اجتماعی چون سرنوشت انسانها در جامعه خصوصا در جامعه مسلمانان به هم گره خورده و مسلمانان جهان نباید نسبت به مساله فلسطین بی تفاوت باشند. از نظر سیاسی چون فلسطین در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه شهر دندی گفت: رژیم صهیونیستی دشمن مشترک مسلمانان است و تنها راه حل مساله فلسطین، برگزاری همه پرسی با حضور همه مردم فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی، یهودی می باشد که مورد حمایت ملتها و دولت های مستقل خواهد بود.

امام جمعه دندی به حمله رژیم شاه به مسجد گوهر شاد در اعتراض به کشف حجاب اشاره کرد و گفت: این روز، روز حجاب و عفاف نام گذاری شده است و بر همه واجب است عفاف و حجاب را رعایت کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب بی حجابی را باعث تحقیر و بی ارزش شدن زنان در جامعه دانست و گفت: بی تفاوت نبودن والدین نسبت به حجاب خود و فرزندان، فرهنگ سازی و بیان آثار حجاب و مقابله با بی حجابی در ادارات دولتی از راههای مقابله با بی حجابی می باشد.

امام جمعه دندی گفت: بر اساس روایات مردی که نسبت به حجاب همسرش بی تفاوت باشد، مورد لعن خداوند قرار می گیرد.

خطیب جمعه دندی: به فتنه سال 78 اشاره کرد و گفت: این فتنه و فتنه سال 88 هر دو در یک راستا و برای هدف قرار دادن نظام جمهوری اسلامی بود که با رهبری های مقام معظم رهبری و حضور ملت در 23 تیر 78 و 9 دی 88 خنثی شد.

امام جمعه دندی به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: مذاکره کنندگان ایران اسلامی با شجاعت و غیرت و با هدایت های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای پای حقوق ملت ایستادگی می کنند و اگر توافق خوب حاصل شود یعنی خطوط قرمز نظام رعایت شود مورد حمایت ملت خواهد بود و اگر مذاکرات به شکست بیانجامد مقصر اصلی آمریکا خواهد بود که زیاده خواهی و بد عهدی می کند.  چراکه ایران اسلامی ثابت کرده اهل گفتگو و منطق است و این غرب و آمریکاست که با زیاده خواهی مذاکرات را به شکست می کشاند.

امام جمعه دندی همچنین به کشف توطئه کودتای آمریکا در پادگان نوژه، هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و گشایش اولین مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 تیر 19
زمان : ساعت 4:3 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377638
بازدید امروز: 195
بازدید دیروز: 181
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا