سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه ستاد دهه فجر
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی و تداوم آن یک نقش محوری و اساسی است.

جلسه ستاد دهه فجر با حضور مسئولین محترم ادارات، نهادها و شرکتهای تابعه تشکیل شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران در این جلسه با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و استبداد و دوره عزتمندی ایران اسلامی است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه دهه فجر جشن ملی است و هر سال باید با شکوهتر و پرمحتواتر برگزار شود، گفت: در برنامه های دهه فجر باید دستاوردهایی انقلاب اسلامی خصوصا در مقایسه با دوران رژیم ستم شاهی تشریح شود.

 وی از آزادی و استقلال همه جانبه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی بعنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی یعنی استقلال همه جانبه خصوصا که وابستگی اقتصادی منجر به وابستگی نیز سیاسی می شود.

حسینی نسب گفت: در تشریح دستاوردهای انقلاب در طول 38 سال باید جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم ها و انواع توطئه های دشمنان نیز لحاظ شود.

امام جمعه بخش انگوران از انگیزه الهی، رهبری امام خمینی ره و ایستادگی ملت بعنوان بعنوان سه ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی و تداوم آن یک نقش محوری و اساسی است.

وی با بیان اینکه متولی برنامه های دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: باید مراسم ها و برنامه های دهه فجر شهرستان و بخش منعکس شود و تنها رسانه انعکاس دهنده اخبار منطقه، سایت شمیم ماهنشان است و باید از آن حمایت شود چرا که یکی از دستاوردهای انقلاب و شعار مسئولین نیز آزادی بیان است.

حسینی نسب با تاکید بر اینکه دستاوردها و ارزشهای انقلاب باید به نسل جوان منتقل شود، گفت: رفع نیازهای جوانان خصوصا در مساله اشتغال باید دغدغه مسئولین باشد و برای چندمین بار تاکید می کنم در جذب افراد برای شرکتها اولویت با جوانان بیکار بومی است و شرکتها موظف به رعایت این مسأله هستند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 95 بهمن 9
زمان : ساعت 2:36 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381146
بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا