سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/11/8
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره مجاهدتهای حضرت امام خمینی ره و همراهی روحانیت و ایستادگی ملت انقلابی است.


حجت الاسلام حسینی نسب: در بحث جذب نیرو در شرکتهای تابعه اولویت با جذب جوانان بیکار بومی است.

در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مردم ولایی و انقلابی بخش انگوران نماز جمعه این هفته شهر دندی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

  حجت الاسلام  سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اینکه خداوند در چهار آیه قرآن بعد از مساله توحید، بلافاصله به نیکی به والدین سفارش می کند، دلیل بر اهمیت رعایت حقوق والدین است.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی در تهران که محل درآمد کسبه بود، اضافه کرد: خسارت‌های مالی این حادثه با همت مسئولان جبران خواهد شد، ولی آنچه دردناک است سوختن آتش نشانان جوانمرد است که قطعا نام و یادشان در دفتر افتخارات این ملت جاودانه خواهد شد.

امام جمعه دندی به درس‌ها و پیام‌های حادثه پلاسکو اشاره و تصریح کرد: نخستین درس این حادثه نوع دوستی و همدلی بود که مردم دلسوز به نمایش گذاشتند و با مراجعه به بیمارستان‌ها به مصدومان حادثه خون اهدا کردند و از آتش‌نشانان فداکار نیز تجلیل کردند.

حسینی‌نسب افزود: ایمن سازی بناها و ساختمان‌ها و رعایت اصول مهندسی و قوانین مربوطه را از دیگر درس‌های حادثه پلاسکو دانست و ادامه داد: ساخت‌ و سازهای بدون مجوز جای انتقاد دارد.

وی دقت در انتخاب مسؤولان به لحاظ تخصص را از دیگر درس‌های حادثه پلاسکو اعلام و تاکید کرد: در مورد انتخابات شوراها و اهمیت آنها در زمان انتخابات صحبت خواهد شد، چرا که همانطور که قناد، آشپزی نمی‌کند، قصاب خیاطی نمی‌کند و نجّار بنایی نمی‌کند در انتخاب شوراها هم باید مسئولیت شهر را به متخصص و در عین حال ساکن در شهر سپرد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه به هنگام انتخابات مردم در انتخاب دقت نمی‌کنند و براساس قوم و خویشی رأی می‌دهند، ابراز کرد: جالب است بعد از انتخابات انتظار داریم که مسؤول هم بهترین کارها را انجام دهد.

حسینی‌نسب با تبریک آغاز دهه فجر و با بیان اینکه دهه فجر دهه رهایی از ظلمت و تاریکی و غلبه حق بر باطل است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌های حضرت امام خمینی (ره) و همکاری و همراهی روحانیت و ایستادگی ملت انقلابی است.

وی با بیان اینکه مردمی بودن، اسلامی بودن و برخوردار بودن از ولایت فقیه از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است، ادامه داد: باید قدردان نعمت زندگی در حکومت اسلامی تحت ولایت ولی فقیه باشیم.

امام جمعه بخش انگوران با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر باید متناسب با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد، اضافه کرد: متولی برنامه‌های دهه فجر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که زیر نظر ولی فقیه اداره می‌شود و موجب برگزاری برنامه‌های متناسب با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود و در این مساله نیز مسئولان موظف به رعایت قانون هستند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه دشمن با ارزش‌های انقلاب اسلامی مخالف است، به آغاز ریاست جمهوری جدید آمریکا اشاره و تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور جدید آمریکا از راه نرسیده انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را مطرح می‌کند، این یعنی اولا ترامپ هیچ فرقی با بوش، کلینتون و اوباما ندارد و ثانیا نشانگر این است که فلسطین همچنان مظلوم است.

وی به شعار ترامپ در آغاز ریاست جمهوری خود مبنی بر اینکه آمریکایی بخر و آمریکایی استخدام کن اشاره کرد و گفت: این همان اقتصاد مقاومتی است که دشمن هم به آن باور کرده است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه به تولیدات و نیروهای جوان داخلی افزود: در بحث جذب نیرو در شرکت‌های تابعه اولویت با جذب جوانان بیکار بومی است و انسان از اینکه جوانی با حضور در دفتر از بیکاری گریه می کند، خجالت زده می شود.

وی با اشاره به پایان سال اقتصاد مقاومتی گفت: مبارزه با فساد اقتصادی که امروز قوه قضائیه با تمام وجود قدم برداشته و استفاده از تولیدات داخلی از عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 بهمن 8
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381146
بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا