سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/11/1
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: بررسی حقوق های نجومی، مساله حصر فتنه گران و تخریب قوه قضائیه نشانه درست بودن راه قوه قضائیه است و مردم نیز از قوه قضائیه حمایت می کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب: عربستان با تسلیحات مدرن آمریکایی و انگلیسی در یمن جنایت می کند اما از واکنش مدعیان دروغین حقوق بشر خبری نیست.

در اولین جمعه از بهمن ماه، ماه پیروزی انقلاب اسلامی نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم ولایی و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در خطبه های نماز با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا در خطبه اول به ادامه بحث خانواده و حقوق والدین پرداخت و گفت: نیکی به والدین از مصادیق تقواست.

 امام جمعه شهر دندی با اشاره به تخریب قوه قضائیه گفت: دشمنان خارجی و برخی افراد مورد حمایت دشمن برخی اشخاص و نهاهای انقلابی را در زمانهای مختلف مورد حمله و تخریب قرار می دهند و این روزها نوبت به قوه قضائیه رسیده است.

وی با اشاره به ایستادگی این قوه در برابر تخریب ها گفت: بررسی حقوق های نجومی، مساله حصر فتنه گران و تخریب قوه قضائیه نشانه درست بودن راه قوه قضائیه است و مردم نیز از قوه قضائیه حمایت می کنند.

حسینی نسب با اشاره به جنایت عربستان در یمن گفت: عربستان با تسلیحات مدرن آمریکایی و انگلیسی در یمن جنایت می کند اما از واکنش مدعیان دروغین حقوق بشر خبری نیست.

امام جمعه بخش انگوران به اعدام سه جوان بحرینی توسط آل خلیفه اشاره کرد و با بیان اینکه حکام بحرین با این کار قبر خود را کنده است، گفت: در آستانه دهه فجر فرصتی خوبی است حکام عربستان و بحرین از سرنوشت شاه ایران عبرت بگیرند.

حسینی نسب با بیان اینکه نفاق بدتر از کفر و منافق خطرناکتر از کافر است، به سالروز حماسه مردم آمل در مبارزه با منافقین در سال 60 اشاره کرد و گفت: منافقین با هدف تصرف شهر آمل به این شهر حمله کردند اما با هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه در اهداف خود ناکام ماندند.

خطیب جمعه دندی با اشاره به جنایات منافقین و به شهادت رساندن هفده هزار ایرانی بیگناه گفت: حضور مردم در صحنه همیشه با پیروزی ملت و سرافکندگی دشمنان همراه بوده است که حماسه مردم آمل و حماسه نهم دی سال 88 از جمله افتخارات ملت انقلابی است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 بهمن 1
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381150
بازدید امروز: 82
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا