سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه95/10/24
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: پیام تسلیت مقام معظم رهبری، دارای بهترین تعابیر در بیان ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی است که هم صادقانه است و هم به دور از غلو و دروغ.

امام جمعه دندی: تاکید بر تبعیت از مقام معظم رهبری و مبارزه با استبداد و استکبار از ویژگی آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

حجت الاسلام حسینی نسب: هرکس به آمریکا اعتماد کند سرنگون می شود. فرار شاه ایران، سرنگونی دولت مصدق نمونه اینهاست. 

امام جمعه دندی: آمریکا شیطان بزرگ و دشمن اصلی ملت ایران است و مرگ بر آمریکا شایسته این دشمن است.

در چهارمین جمعه از دی ماه سال 95 نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان و مسئولان در میعادگاه منتظران و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی اقامه شد. 

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، در خطبه اول به ادامه بحث خانواده و با اشاره به آیات و روایات به بررسی حقوق اعضای خانواده پرداخت و گفت: رعایت حقوق همدیگر در خانواده در آرامش فضای خانواده موثر است.

 امام جمعه شهر دندی در خطبه دوم نماز با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: پیام تسلیت مقام معظم رهبری، دارای بهترین تعابیر در بیان ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی است که هم صادقانه است و هم به دور از غلو و دروغ.

خطیب جمعه دندی با تحلیل پیام مقام معظم رهبری گفت: پیام تسلیت رهبرحکیم انقلاب بیانگر ارادت و محبت ایشان به رهبر انقلاب بود که بارها گفت: مقام معظم رهبری عشق من است و وسوسه خناسان نتوانست از این محبت بکاهد.

امام جمعه بخش انگوران با اشاره به ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مبارزه با استبداد در دوران رژیم پهلوی و استکبارستیزی از ویژگی های ایشان بود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به  حضور مردم در تشیع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم با حضور خود قدردانی و قدرشناسی از سالها خدمات ایشان در مسئولیتهای گوناگون را نشان دادند.

امام جمعه شهر دندی گفت: آیت الله هاشمی از پیشگامان انقلاب متعلق به نظام اسلامی است نه به گروه یا جناحی خصوصا دشمنان انقلاب هیچ سهمی از ایشان ندارند.

خطیب جمعه دندی با اشاره به دشمنی های آمریکا گفت: دو چیز برای ما ثابت شده اول اینکه هرکس به آمریکا اعتماد کند سرنگون می شود که فرار شاه ایران، سرنگونی دولت مصدق و صدام نمونه اینهاست. دوم اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و برجام یک تجربه جدید است.

امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه دشمنی آمریکا توهم نیست، گفت: آمریکا شیطان بزرگ و دشمن اصلی ملت ایران است و مرگ بر آمریکا شایسته این دشمن است.

حجت الاسلام حسینی نسب به توصیه اخیر اوباما و وزیر خارجه امریکا به ترامپ مبنی بر فشار بر ایران اشاره کرد و گفت: اما اوباما یک اعتراف هم کرد و گفت با شناختی که از مردم ایران دارد با تهدید و تحریم نمی توان آنها را تسلیم کرد.

امام جمعه بخش انگوران با اشاره به روز غزه گفت: روز غزه یعنی روز فریاد مظلومان بر علیه ظالمان و مستکیران ، روز غزه یعنی در هیچ شرایطی نباید مساله فلسطین فراموش شود چرا که ثمره این مبارزات و ایستادگی ها آزادی فلسطین از دست جلادان اسرائیلی است همانطور که ایران بعد از 2500 سال از ظلم و استبداد رهایی یافت.

خطیب جمعه دندی به 26 دی سالروز فرار شاه از ایران اشاره کرد و گفت: فرار شاه دو پیام دارد اول اینکه ظالمان و مستکبران و حکام عربستان  بدانند عاقبت شاه در انتظار آنهاست. دوم اینکه هر کس به جای تکیه ملت به آمریکا اعتماد کند مثل شاه فرار خواهد کرد.

حسینی نسب به سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران از سوی امام ره اشاره کرد و با بیان اینکه نماز جمعه محل وحدت جسم ها و قلبهاست، گفت: کشور نیاز به آرامش دارد و بگو مگوهای مسئولان در انظار عمومی علاوه بر اینکه به مصلحت کشور نیست، باعث رنجش مردم می شود.

امام جمعه دندی با اشاره به عدم وجود دوربین خبرنگار صدا و سیمای شهر دندی از یک ماه پیش و عدم امکان انعکاس اخبار منطقه، از مسئولان و شرکتهای تابعه خواستار پیگیری و رفع این مشکل شد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 دی 24
زمان : ساعت 4:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378399
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا