سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه ستاد دهه فجر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: ولایت فقیه عامل پیروزی و تداوم انقلاب و محور وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و شمیم ماهنشان، سید عمران حسینی نسب امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان که با موضوع هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در محل فرمانداری ماهنشان برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در صحنه به تبعیت از ولایت عامل پیروزی در انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و دهه نور در سایه استقامت و مقاومت همه مبارزان انقلابی که انقلابی‌وار عمل کردند، به دست آمده است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر بزرگداشت ارزش‌های انقلاب است، اظهار داشت: دهه فجر یک جشن ملی است که متعلق به انقلاب و نظام اسلامی است که در راستای بزرگداشت آرمان‌های انقلاب و اهداف امام راحل و رهبر انقلاب  است.

وی افزود: تمام مناسبت‌ها از جمله 13 آبان، حماسه نهم دی، روز قدس و 22 بهمن همگی متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین همه اقشار موظفند در راستای بزرگداشت این ایام حضور بهم رسانند و نباید به هیچ یک از این مناسبت‌ها فرقی قائل باشند.

حسینی نسب دهه فجر را بهترین برای تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم برشمرد، افزود: این تبیین زمانی قابل درک می‌شود که قابل مقایسه با زمان قبل از انقلاب و بعد از پیروزی آن صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: همدلی، حضور مردم در صحنه به تبعیت از ولایت  عامل پیروزی در انقلاب اسلامی بوده است، که قطعا تداوم انقلاب اسلامی هم به همدلی، اتحاد مردم و مسئولین بستگی دارد.

امام جمعه دندی گفت: ولایت فقیه عامل پیروزی و تداوم انقلاب و محور وحدت و همدلی است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 95 دی 22
زمان : ساعت 12:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378439
بازدید امروز: 154
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا