سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار ورزشکاران + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

 امام جمعه بخش انگوران در دیدار با ورزشکاران: باید از تیم ها و بازیکنان بومی حمایت و در تیم های ورزشی بخش انگوران از جوانان و نوجوانان منطقه  استفاده شود.

به مناسبت سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی که روز فتوت و جوانمردی نامگذاری شده، جمعی از ورزشکاران تیم دومیدانی و کوهنوردی بخش انگوران، باشگاه پرورش اندام رستگار دندی و برخی از بازیکنان تیم فوتبال رستگار دندی به همراه مسئولان برخی تیم های ورزشی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران دیدار کردند.

امام جمعه دندی در این دیدار با تبریک موفقیت های ورزشکاران بخش انگوران به اهمیت ورزش در دین اسلام اشاره کرد و گفت: ورزش و ورزشکار در دین اسلام محترم است و در دین اسلام  هر عملی که انسان را در رسیدن به کمال کمک کند، ارزشمند است.

 وی با بیان اینکه عبادت و بندگی و جهاد در راه خدا و تلاش برای تأمین زندگی به جسم سالم بستگی دارد، گفت: حضرت علی علیه السلام در فرازی از دعای کمیل می فرماید: یا رب قَوِّ عَلَى خِدْمَتِکَ جَوَارِحِی ...؛ پروردگارا ! اعضاء و جوارح مرا در راه خدمت به خودت قوی و نیرومند گران.

حسینی نسب با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) گفت: کسی که به دین اسلام ایمان آورد و هزینه های زندگی خود را تأمین کند و جسم توانا و قوی داشته باشد، خوشبخت است.

امام جمعه دندی با اشاره به فعالیت های مرحوم تختی درعرصه های غیرورزشی مثل جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان بوئین زهرا و عدم قبول مسئولیت در حکومت رژیم پهلوی گفت: کارهای غیرورزشی ورزشکاران بخش انگوران و شهر دندی خصوصا گروه کوهنوردی مثل جمع آوری زلزله ریخته شده در طبیعت و کمک به بیماران قابل تحسین است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه ورزش فقط فوتبال نیست و از تیم های دیگر رشته های ورزشی نیز حمایت شود، گفت: باید از تیم ها و بازیکنان بومی حمایت و در تیم های ورزشی بخش انگوران از جوانان و نوجوانان منطقه استفاده شود.

امام جمعه بخش انگوران با اشاره به کسب 52 مدال در طول 2 سال آن هم بدون حمایت و با دستان خالی را افتخاری بزرگ برای ورزشکاران منطقه دانست و گفت: حتما از طریق مسئولان مربوطه مشکلات مطرح شده پیگیری خواهد شد.

در ابتدای این دیدار چند نفر از ورزشکاران در سخنانی به بیان مشکلات ورزشی منطقه پرداختند که به این شرح است:

1-  عدم حمایت و عدم مدیریت رشته های ورزشی در منطقه و شهر.
2-  هزینه اعتبار اختصاص یافته به رشته های ورزشی، فقط در رشته فوتبال.
3-  عدم وجود دفتر تربیت بدنی در شهر.
4-  عدم تجلیل و عدم حمایت از ورزشکاران مدال آور منطقه.
5-  عدم توزیع عادلانه بودجه ورزش در شهرستان.

گزارش تصویری دیدار ورزشکاران

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 دی 19
زمان : ساعت 11:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378468
بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا