سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/10/17
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: یکی از نشانه های متقین رعایت حدود الهی است.

امام جمعه بخش انگوران: کشف حجاب و برداشتن آن از سر نوامیس مردم در راستای سیاست دین زدایی رژیم پهلوی بود.

حجت الاسلام حسینی نسب: بی حجابی و بزک کردن زن نشانه ارزش نیست بلکه شخصیت زن به حجاب و پوشش او بستگی دارد.


امام جمعه دندی: ابراز علاقه و محبت و اعتماد رهبر انقلاب اسلامی به جوانان انقلابی و بسیجی مشت محکمی بر دهان آمریکاست.

 
حجت الاسلام حسینی نسب: در مساله برجام آمریکا به تعهداتش عمل نکرده و دولت باید طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی فعالیت برجام را متوقف کند نه اینکه در سالروز اجرای برجام( 27 دی) تنها تعهد مانده را نیز اجرا کنند. این یعنی خسارت محض.

 

در آستانه میلاد سراسر نور حضرت امام حسن عسکری علیه السلام نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان ولایت مدار و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران در مسجد جامع شهر دندی اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا  و با بیان اینکه خداوند متعال و شرع مقدس مرزها و حدودهایی دارد ، گفت: یکی از نشانه های متقین رعایت حدود الهی است.

امام جمعه بخش انگوران از حجاب بعنوان یکی از حدود الهی یاد کرد و با اشاره به کشف حجاب توسط رضاشاه پهلوی گفت: کشف حجاب و برداشتن آن از سر نوامیس مردم در راستای سیاست دین زدایی رژیم پهلوی بود. 

خطیب جمعه دندی با اشاره به جایگاه حجاب در دین اسلام گفت: بی حجابی و بزک کردن زن نشانه ارزش نیست بلکه شخصیت زن به حجاب و پوشش   بستگی دارد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه زن نباید ملعبه و عروسک باشد، گفت: مردی که به بی حجابی زن و دخترش راضی باشد، مورد لعن خداوند قرار می گیرد.

امام جمعه بخش انگوران با اشاره به جایگاه زن در اسلام گفت: اسلام زن را پرورش دهنده زنان و مردان معرفی می کند و انسانهای صالح در دامن زنان صالح  پرورش می یابند که امام ره فرمود: از دامن زن مرد معراج می رود.

حسینی نسب با اشاره به سالروز قیام مردم قم در 19 دی سال 56 بعد از انتشار مقاله توهین آمیز به امام ره گفت: شاه پدر و شاه پسر هر دو با اسلام مخالف بودند و قیام مردم قم اولین جرقه انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه بخش انگوران گفت: 19 دی 56  و 9 دی 88  هر دو یک پیام دارد؛ بصیرت و حمایت از ولایت و دفاع از اسلام.

 امام جمعه دندی با طرح این سوال که چرا آمریکا از شاه حمایت می کرد؟ چرا اکنون از عربستان حمایت می کند؟ گفت: چون شاه پهلوی و عربستان هر دو نوکر آمریکا بوده و هستند و آمریکا با اسلام انقلابی مخالف بوده و هستند که جمهوری اسلامی پرچمدار آن است و اسلام عربستانی هیچ ضرری برای آمریکا ندارد.

خطیب جمعه دندی با اشاره به سالروز ترور دانشمند هسته ای شهید احمدی روشن گفت: ترور این دانشمندان نیز در راستای ممانعت از پیشرفت ایران اسلامی است.

حسینی نسب با بیان اینکه مساله هسته ای محصول دانشمندان هسته ای است گفت: در مساله برجام آمریکا به تعهداتش عمل نکرده و دولت باید طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی فعالیت برجام را متوقف کند.

امام جمعه دندی با اشاره به 27 دی سالروز اجرای برجام گفت: اجرای یکطرفه برجام خسارت و اینکه رئیس جمهور محترم در مصاحبه تلویزیونی اعلام می کند فقط یکی از تعهدات ما مانده و آن هم 27 دی عملیاتی خواهد شد، جای تعجب و خسارت محض است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به دیدار دانشجویان نخبه و بسیجی با مقام معظم رهبری و ابراز علاقه و محبت رهبر انقلاب اسلامی به جوانان گفت: اعتماد به این جوانان مشت محکمی بر دهان آمریکاست.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آزادی سازی حلب سوریه و نیاز مردم آن کشور جنگ زده به کمک های مردمی خصوصا پتو و لباس گرم،  خواستار کمک رسانی مردم بخش انگوران به مردم سوریه شد.

امام جمعه بخش انگوران با اشاره به سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی و روز جوانمردی و فتوت، کسب مقام دومی و سومی ورزشکاران بخش انگوران را در مسابقات استانی پرس سینه تبریک گفت.

خطیب جمعه دندی همچنین سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام تبریک و سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را تسلیت گفت.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 دی 17
زمان : ساعت 4:57 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378487
بازدید امروز: 202
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا