سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/9/26
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه  بخش انگوران: اخلاق پیامبر اخلاق قرآنی و پیامبر اسلام مجسم قرآن بود.

حجت الاسلام حسینی نسب: امام صادق علیه السلام با دو حکومت مروانی و عباسی معاصر بود امّا با هیچ یک از این مستکبران سازش نکرد.

حجت الاسلام حسینی نسب: ملت انقلابی و ولایی مثل 37 سال گذشته ایستاده و از مسئولان دولتی و وزارت خارجه انتظار دارد  پاسخ قاطع و انقلابی به آمریکای حیله گر و عهدشکن بدهد.

امام جمعه دندی: اظهارات روباه پیر با توجه به سابقه ای که ملت ایران از آنها دارد عجیب نیست و بار دیگر نشان داد که انگلیس نیز همچون آمریکا، اعتماد را با خباثت پاسخ می دهد.

حجت الاسلام حسینی نسب: آزادی حلب که پیروزی بزرگ برای نظام سوریه و جمهوری اسلامی و یک شکست برای آمریکاست، نتیجه مقاومت و اتحاد مسلمانان بود.

امام جمعه بخش انگوران: حق نماز بعنوان یک فریضه الهی ادا نشده و همه در ترویج اقامه نماز مسئوولیت دارند.

حجت الاسلام حسینی نسب: حوزه و دانشگاه دو بال علم و دانش هستند که ثمره آن آبادانی دین و دنیای مردم و مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

در آستانه سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و حضرت امام صادق علیه السلام نماز جمعه شهر دندی با حضور عاشقان و ارادتمندان اهلبیت علیهم السلام و بعد از برپایی مراسم جشن میلاد به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و با تبریک ولادت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و حضرت امام صادق علیه السلام گفت: اخلاق پیامبر اخلاق قرآنی و پیامبر اسلام مجسم قرآن بود.

امام جمعه بخش انگوران گفت: پیامبر اسلام رحمت برای عالمیان و دلسوز امت ولی در عین حال در مقابل کفار و دشمنان سرسخت و خشمگین بود.

خطیب جمعه دندی با اشاره به سیره و رفتار امام صادق علیه السلام گفت: امام صادق علیه السلام با دو حکومت مروانی و عباسی معاصر بود امّا با هیچ یک از این مستکبران سازش نکرد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: ملت انقلابی و ولایی مثل 37 سال گذشته ایستاده واز مسئولان دولتی و وزارت خارجه انتظار دارند پاسخ قاطع و انقلابی به آمریکای حیله گر و عهدشکن بدهد.

امام جمعه بخش انگوران با اشاره به اظهارات مداخله جویانه نخست وزیر انگلیس بر علیه کشورمان گفت: این اظهارات از روباه پیر با توجه به سابقه ای که ملت ایران از آنها دارد عجیب نیست اما نشان داد که انگلیس نیز همچون آمریکا، اعتماد را با خباثت پاسخ می دهد.

خطیب جمعه دندی با تبریک آزاد سازی حلب و با بیان اینکه آزادی حلب پیروزی بزرگ برای نظام سوریه و جمهوری اسلامی است، گفت: آزادی حلب نتیجه مقاومت و اتحاد مسلمانان بود و یک شکست برای آمریکاست. 

حجت الاسلام حسینی نسب برگزاری اجلاسیه سراسری نماز را یادآور شد و گفت: نماز موجب آبادانی دنیا و عاقبت به خیری در آخرت است.

امام جمعه بخش انگوران به پیام مقام معظم رهبری به اجلاسیه نماز اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند حق این فریضه الهی ادا نشده و همه در ترویج اقامه نماز مسئوولیت دارند.

حجت الاسلام حسینی نسب انتخاب آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زنجان را در اجلاسیه نماز، در بین ائمه جمعه سراسر کشور بعنوان موفقترین امام جمعه در امر اقامه نماز تبریک گفت.

خطیب جمعه دندی به برگزاری جشن تکلیف 2000 نفری دانش آموزان در محضر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: سن تکلیف سن توجه خدا به انسان و سن تشرف به ساحت لطف پروردگار است. 

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح و شهدای روحانی گفت: قشر روحانیت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امام جمعه بخش انگوران با تبریک سالروز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه دو بال علم و دانش هستند که ثمره آن آبادانی دین و دنیای مردم و مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آذر 26
زمان : ساعت 7:43 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379297
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 159
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا