سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه ستاد نماز جمعه + تجلیل از اعضای فعال
برچسب ها: اخبار (756)، ستاد نماز جمعه بخش انگوران (10)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران: نماز جمعه نماز وحدت و اقتدار مسلمانان است.

جلسه ستاد نماز جمعه شهر دندی در آستانه ولادت حضرت پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) در محل دفتر امام جمعه بخش انگوران برگزار شد.

دراین جلسه قبل از سخنان حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران، آقای برزگر رئیس محترم ستاد نماز جمعه شهر دندی و آقای یارمحمدلو مسئول امور مالی نماز جمعه شهر دندی درحوزه کاری خود گزارش دادند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران در این جلسه با تبریک ایام ولادت حضرت پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) دلسوزی نسبت به امت اسلامی و سرنوشت آنها و رحمت بودن پیامبر را از ویژگی های آن حضرت دانست و گفت: تاکید بر مساله ولایت نیز برای همین خاطر بود.

امام جمعه بخش انگوران گفت: برای پیامبر اسلام هدایت و قرار گرفتن  مردم در صراط مستقیم حائز اهمیت بود.

وی به اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام بعد از ورود به مدینه در اولین جمعه و حضرت علی علیه السلام بعد از انتقال مرکز خلافت به کوفه در اولین جمعه نماز جمعه را اقامه کردند و این دلیل دیگری بر اهمیت و جایگاه نماز جمعه است.

حسینی نسب با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام گفت: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ثَلَاثٌ لَوْ تَعْلَمُ أُمَّتِی مَا لَهُمْ فِیهَا لَضَرَبُوا عَلَیْهَا بِالسِّهَامِ الْأَذَانُ وَ الْغُدُوُّ إِلَی یَوْمِ الْجُمُعَةِ وَ الصَّفُّ الْأَوَّل. پیامبر اسلام می فرماید: سه چیز است که اگر امّت من (منافع)آن را می دانستند، برای دست یافتن به آن، به سوی هم تیر اندازی می کردند: اذان گفتن، زود رفتن به نماز جمعه، و قرار گرفتن در صف اول نماز< جماعت>))

امام جمعه بخش انگوران نماز جمعه را نماز وحدت و اقتدار مسلمانان دانست و با اشاره به دشمنی های آمریکا گفت: برجام بار دیگر بی اعتماد بودن آمریکا را به نمایش گذاشت.

در پایان این جلسه نیزاز 20 نفر ازاعضای فعال ستاد نماز جمعه شهر دندی تجلیل شد.


 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 95 آذر 24
زمان : ساعت 12:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378478
بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا