سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/9/19
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی: وحدت پایه و اساس انقلاب است./ آمریکا بارها در برجام تخلف کرده است.

در سالروز آغاز امامت حضرت امام زمان (عج) نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان انقلابی و ولایت مدار و به امامت حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت بخش انگوران اقامه شد.

 

 امام جمعه موقت دندی ضمن عرض تبریک سالروز امامت حضرت مهدی موعود (عج)اظهار داشت ،در دوره ی انتظار فرج که سنگینی غیبت مولا و مقتدای امت و منجی بشریت امام عصر(عج)بر همه عالم سایه افکنده است ،آنچه بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد ،زمینه سازی امر فرج و ایجاد آمادگی همه جانبه برای یاری امام عصر (عج)می باشد که البته ماهیت انتظار هم ناظر بر همین معناست.

 حجت الاسلام صبحی اظهار داشت در ازدواج پیامبر اکرم (ص) با خدیجه کبری(س) فضایل اخلاقی علمی حضرت خدیجه نشان می دهد که او هم در دوران جاهلیت و هم بعد از بعثت خاتم الانبیاء (ص) دارای فضایل اخلاقی و کمالات معنوی بوده است. او در جامعه ی خود به عنوان یک الگوی برتر ، تأثیر بسزایی در گسترش صفات نیک انسانی داشته، سخاوت،کرامت،ایثار و فداکاری، عفت و پاکدامنی ، دور اندیشی و درایت، توجه به مستمندان ، عطوفت و مهربانی و صبر و استقامت از جمله فضیلت های پسندیده است که باید بانوان محترمه، بزرگ بانوی اسلام را برای خود الگو قرار دهند.

 خطیب جمعه دندی افزود وحدت در جامعه ما پایه ها و اساس این انقلاب است و لرزه های رعب و وحشت را برای دشمن ایجاد می کند . امروزه عده ای در داخل خواسته یا ناخواسته می خواهند وحدت بین شیعه و سنی را از بین ببرند اما به خیال خام خود نخواهند توانست ، چرا که ملت ایران در پناه قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) همیشه بیدارند و فتنه های دشمنان را خاموش خواهند کرد.

 ایشان با اشاره به بد عهدی آمریکا گفت آمریکا به جز توطئه و پیمان شکنی فکر دیگری را در سر ندارد و تا کنون چندین بار برجام را به عناوین مختلف نقض نموده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آذر 19
زمان : ساعت 2:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379358
بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 159
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا