سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تمدید تحریم ها، مصاحبه با شمیم ماهنشان
برچسب ها: مصاحبه ها (18)، | نظر

امام جمعه دندی: فرجام نافرجام برجام نتیجه عدم توجه به هشدارهای دیده بان انقلاب اسلامی است/میوه درخت برجام، تمدید تحریم ها شد.

«حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب» امروز در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان با اشاره به تمدید تحریم ها و نتیجه برجام، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند؛ من به آمریکا بدبینم و به مذاکرات خوشبین نیستم، ولی متاسفانه رییس دولت گفت در مسائل سیاسی بدبینی معنا ندارد!  اکنون باید پاسخگو باشد چطور شد که بدبینی معنا پیدا کرد.

وی افزود: ناکام بودن برجام نتیجه دلواپس و تازه به دوران رسیده نامیدن منتقدان دلسوز به نظام اسلامی است.

امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه هدف از مذاکرات هسته ای لغو تحریم ها بود و از روز اجرای برجام باید تحریم ها لغو می شد، گفت: اما امروز شاهدیم که بعد از گذشت ماه ها  از اجرای  یک طرفه  برجام  آن هم متاسفانه  از سوی  دستگاه دیپلماسی ایران نه تنها تحریم ها لغو نشد بلکه با عهد شکنی آمریکا شاهد تمدید تحریم های ده ساله هستیم.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به  علت تمدید تحریم ها به بررسی سابقه دشمنی آمریکا پرداخت، اظهار داشت: آمریکا قبل انقلاب یک جور با ایران دشمنی می کرد،  ولی رژیم پهلوی متوجه نبود و  دست آنها هم باز بود هر جور دلشان می خواست عمل می کردند، مثل عزل و نصب مسئولان ایران توسط آمریکا و انگلیس که دخالت در امور داخلی یک کشور است و نوعی دشمنی محسوب می شود.

وی افزود: اما دشمنی آمریکا  با  ایران بعد از انقلاب اسلامی  و بعد  از قطع شدن دست استکبار جهانی  از  غارت سرمایه های ملی ایران وارد مرحله جدی شده و تا انقلاب در  مسیر آرمانهای خود حرکت می کند  و  نظام اسلامی انقلابی مانده و انقلابی عمل می کند، آمریکا نیز به دشمنی های خود ادامه خواهد داد چرا که آمریکا با اسلام انقلابی مخالف است و پرچمدار اسلام انقلابی ایران اسلامی است .

* آمریکا با سیاستهای انقلابی و اسلامی مخالف است.

امام جمعه بخش انگوران گفت: آمریکا با سیاستهای انقلابی و اسلامی مخالف است و این نوع دشمنی با مذاکره حل نمی شود مگر اینکه ما از آرمانهای انقلاب اسلامی دست برداریم  و البته آمریکا در خواب نیز این مساله را نخواهد دید و این فکر را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام حسینی نسب اظهار داشت : واقعیت این است، آمریکای امروز همان آمریکای  سی و هفت سال قبل است، منتهی همان طور که رهبر حکیم، دانشمند،  آینده نگر  و با بصیرت انقلاب اسلامی بارها فرمودند؛ فقط روش دشمنی ها عوض شده،  اما اصل دشمنی باقی است .

وی با بیان اینکه سوابق آمریکا روشن است، افزود: آمریکای دخیل در کودتای بیست و هشت مرداد، آمریکای سرنگون کننده هواپیمای مسافربری، آمریکای حامی صدام، آمریکای حامی فتنه گران، آمریکای ترور کننده دانشمندان هسته ای، آمریکای تحریم کننده 37 ساله ایران و… همه نشانگر دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و انقلابی است .

امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه اکنون نیز همان آمریکا با آن همه سوابق دشمنی، غارت و جنایت، در برجام هم عهدشکنی کرده و تحریم ها را تمدید می کند، گفت: پس دشمنی های آمریکا همیشه هست و بلکه عمیقتر نیز شده است، آمریکا همان شیطان بزرگ و شیطان اعظم است.

حجت الاسلام حسینی نسب اظهار داشت: آمریکایی که شیطان است و فاقد مسایل اخلاقی و معنوی پیمان شکنی برای او مثل آب خوردن است و به هیچ عهد و پیمانی پایبند نخواهد بود،  برجام و تمدید تحریمها یک نمونه آن است.

وی افزود: ذات آمریکا خباثت، جنایت،  ظلم و غارت است و اگر یک سالی کاپیتولاسیون را بر علیه ایران تصویب می کند، اکنون نیز تمدید تحریم ها را تصویب می کند.، حتی در دوران مذاکره نیز این آمریکا بود که از پشت میزهای مذاکره بلند می شد،  ایران اسلامی را هم تهدید نظامی می کرد و هم متهم به ضد حقوق بشری و تروریسم بودن.  و در همان دوران مذاکره میلیاردها دلار از دارایی ایران را غارت کرد.

* میوه درخت برجام، تمدید تحریم ها شد.

امام جمعه بخش انگوران گفت: این روزها باید طبق وعده مسئولان و مذاکره کنندگان هسته ای باید شاهد لغو تحریم ها می بودیم، چون ادعا می کردند توافق هسته فتح الفتوح است و دیوار تحریم ها  فرو ریخته است و مردم را به صبوری جهت سیب و گلابی دادن درخت بر جام دعوت می کردند، اما اکنون میوه درخت برجامشان تمدید تحریم هاست، و این همان است که رئیس کل بانک مرکزی گفته بود تقریبا هیچ.

* عهدشکنی آمریکا در بر جام نتیجه اعتماد به کدخدای قلابی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه عهدشکنی آمریکا در بر جام نتیجه اعتماد به کدخدای قلابی است، اظهار داشت: وقتی مواضع و صحبتهای مسئولان بگونه ای است که آمریکا احساس کند کلید حل مشکلات  در دست  اوست از همان جا ضربه می زند.

وی افزود: خلاصه اینکه مثل آمریکا مثل آن سگی است که قرآن می فرماید«فَمَثَلُهُ کَمَثَلِ الْکَلْبِ إِنْ تَحْمِلْ عَلَیْهِ یَلْهَثْ أَوْ تَتْرُکْهُ یَلْهَثْ ذَلِکَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِنا»،  آمریکا همچون  سگی است [که] اگر بر آن حمله ور شوى زبان از کام برآورد و اگر آن را رها کنى [باز هم] زبان از گام در آورد  و پارس کند.

امام جمعه بخش انگوران گفت: ذات آمریکا هم اینگونه است چه مذاکره بکنه چه قطع رابطه، او دشمنی خود را خواهد کرد چرا که ویژگی مستکبران ظلم و جنایت و برتربینی است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 آذر 14
زمان : ساعت 1:55 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378319
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا