سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/9/12 + تصاویر
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: باید از مسئولان پرسید نتیجه برخورد با حقوقهای نامشروع به کجا رسید؟ رهبر معظم انقلاب و ملت انقلابی منتظر اقدام قاطع مسئولان و بازگرداندن حقوقها به بیت المال هستند.

حجت الاسلام حسینی نسب: عدم پیش بینی مشکلات زائران در مرز مهران با توجه به تجربه چند ساله و تصادف قطار نمونه ای از قصورها، تقصیرها و بی تدبیری ها در صحنه اجرایی کشور است.

امام جمعه دندی:  جنایت حلّه جهت انتقام از حماسه پیاده روی اربعین امام حسین علیه السلام بود.


در اولین جمعه ماه ربیع الاول ماه سرور و شادمانی اهلبیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان انقلابی و ولایت مدار و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و با اشاره به حادثه تروریستی حله و شهادت زائران حسینی گفت: داعش مولود آمریکاست و جنایت حلّه جهت انتقام از حماسه پیاده روی اربعین امام حسین علیه السلام بود.

 امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه آمریکا از مسئولین برخی کشورها در حد یک دستمال کاغذی استفاده می کند و هر وقت تاریخ مصرفشان بگذرد آنها را رها می کند، گفت: حکام عربستان و ... باید از سرنوشت شاه ایران، قذافی و صدام عبرت بگیرند.

خطیب جمعه دندی به حادثه تصادف قطار و کشته شدن جمعی از زائران امام رضا علیه السلام اشاره کرد و گفت: متاسفانه در صحنه اجرایی کشور شاهد قصورها، تقصیرها و بی تدبیری ها هستیم که حادثه قطار یک نمونه آن است و مقصر جلوه دادن عامل انسانی دلیل قانع کننده ای نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب عدم برنامه ریزی برای زائران اربعین و عدم پیش بینی مشکلات در مرز مهران را یک نمونه دیگر از بی تدبیری ها دانست و گفت: اگر مشکلات پیاده روی اربعین با توجه به تجربه چند ساله پیش بینی و راه حلی ارائه می شد عده ای ویزا بدست از مرز مهران بر نمی گشتند.

امام جمعه دندی گفت: مشکلات اینهاست و مسئولان باید دغدغه حل اینگونه مشکلات را داشته باشند و الا لغو سخنرانی یک نماینده که سابقه سخنانش معلوم است و می گوید شاید امام رضا(ع) هم بود به کنسرت گوش می داد، مایه شرمساری نیست.

خطیب جمعه دندی گفت: باید از مسئولان پرسید نتیجه برخورد با حقوقهای نامشروع به کجا رسید؟ رهبر معظم انقلاب و ملت انقلابی منتظر اقدام قاطع مسئولان و بازگرداندن حقوقها به بیت المال هستند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: مسئولان باید حل ریشه ای و اساسی مشکلات را در صدر اولویت های خود قرار دهند.

امام جمعه بخش انگوران با اشاره به انتصاب فرماندار جدید ماهنشان و با آرزوی موفقیت به ایشان گفت: انتصاب یک شخص بومی و فرزند بخش انگوران را به فرمانداری به فال نیک می گیریم و البته پیگیر وعده استاندار محترم مبنی بر سکونت مسئولین در محل کار و محل مسئولیتشان هستیم و امیدواریم فقط در حد شعار نباشد چرا که همین وعده هشت ماه قبل نیز در دندی داده شد ولی عملی نشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک روز دانشجو گفت: همانطور دانشجویان سال 1332 نسبت به مسائل کشور بی تفاوت نبودند دانشجویان امروز نیز این ویژگی را دارند و دانشجو باید نسبت  به مسائل کشور آشنا و تأثیرگذار باشد.

امام جمعه دندی به سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد و گفت: قانون اساسی مثل یک چراغ روشن تاریکی ها را نشان می دهد و همه باید قانون را معیار و ملاک کارهای خود قرار دهند و خود را با قانون بسنجند و هر گونه که قانون اجازه می دهد عمل کنند.

خطیب جمعه دندی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری علیه السلام گفت: شهادت امام حسن عسگری با دو رخداد مهم و حساس همزمان بود و امام یازدهم باید زمینه را برای هر دو مورد آماده می کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: رسیدن آخرین حجت الهی به مقام امامت و در پرده غیبت قرار گرفتن امام دو حادثه مهم بود و امام حسن عسگری علیه السلام در هر دو مورد شیعیان و مردم را آماده می کرد.

امام جمعه بخش انگوران در پایان با بیان اینکه ماه ربیع الاول ماه ولادت پیامبر(ص) و امام صادق علیه السلام و ماه آغاز امامت امام زمان (عج) است، حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت.

 
















نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آذر 12
زمان : ساعت 6:57 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381474
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 183
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا