سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه معارفه شهردار جدید شهر دندی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید


حجت الاسلام حسینی نسب:

عملکرد مسئولان بر اساس میزان ولایت پذیری آنها سنجیده می شود.



مراسم معارفه شهردار جدید شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تسلیت ایام ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام و بیان حدیثی در مورد فضائل حضرت علی علیه السلام با اشاره به نامه حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر به برخی از ویژگیهای مدیرموفق اشاره کرد.

امام جمعه دندی گفت: اولین ویژگی مدیر موفق این است که در عین مشورت با افراد متخصص و با تجربه، نقد پذیر باشد.

ایشان در این باره گفت: امیرمومنان علی علیه السلام در این نامه به مالک اشتر می فرماید: در استوار ساختن آنچه صلاح کار شهرهایت بر آن است با دانشمندان و اندیشمندان گفتگو کن.

حجت الاسلام حسینی نسب دومین ویژگی مدیر موفق را نظم در کارها دانست و از عدم حضور به موقع مسئولان در محل کار انتقاد کرد و گفت: حلقه گم شده برخی شهرها از جمله مناطق محروم این است که مسئولان بخاطر رفت و آمد،  به موقع در محل کار حاضر نمی شوند.

امام جمعه دندی، شجاعت را سومین ویژگی مدیر موفق دانست و گفت: شجاع بودن شهردار در مقابله با مشکلات از جمله مبارزه با فساد از ویژگی غیر قابل انکار یک مدیر موفق است.

ایشان از امانتداری و پاکدامنی بعنوان چهارمین ویژگی مدیر موفق یاد کرد و گفت: سپردن مدیریت یک شهر و بیت المال به یک مدیر بالاترین امانت است لذا مدیر باید در حفظ و نگهداری بیت المال امانتدار و پاک دامن باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب اعتقاد به قانون اساسی و اصل مترقی آن یعنی ولایت فقیه را پنجمین ویژگی مدیر موفق دانست و گفت: میزان سنجش عملکرد یک مدیر به میزان ولایت پذیری او بستگی دارد و عملکرد مسئولان بر اساس میزان ولایت مداری آنان سنجیده می شود.

امام جمعه دندی، توجه به سبک معماری ایرانی اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: در شهرسازی باید معماری ایرانی اسلامی ملاک عمل شهردار قرار بگیرد.

ایشان در پایان ضمن تبریک انتخاب شهردار جدید گفت: امیدواریم شهردار جدید با معیار قرار دادن این معیارها که کلام حضرت علی علیه السلام است، با همکاری مسئولان مربوطه و حرف شنوی از صاحب نظران و روحانیت محترم در مسئولیت جدید خود موفق باشد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 تیر 15
زمان : ساعت 11:41 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377641
بازدید امروز: 198
بازدید دیروز: 181
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا