سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/9/5 + تصاویر
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: یکی از مهمترین وظیفه انبیاء و ائمه معصومین مبارزه با مستکبران بود.  صلح قهرمانانه امام حسن مجتبی علیه السلام و قبول ولایت عهدی توسط امام رضا علیه السلام در راستای حفظ دین و مبارزه با مستکبران بود.


امام جمعه دندی: بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که 20میلیون بسیجی شاخه و برگه های این درخت استوار است.

حجت الاسلام حسینی نسب: بسیج نماد انقلابی گری وانقلابی عمل کردن است و متهم کردن بسیجیان به تندروی حرکت در مسیر دشمن است.

امام جمعه دندی: تمدید تحریم ها به معنای نقض برجام است و جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

حجت الاسلام حسینی نسب: ضمن تشکر از اقدام انقلابی مجلس در واکنش به تحریم های آمریکا، از وزارت خارجه انتظار داریم پاسخ محکم وانقلابی به کد خدایی قلابی بدهد.

امام جمعه دندی: مجلس زنده و پویا مجلسی است که قانون خوب خصوصا در راستای حل مشکلات جوانان و مشکلات اقتصادی وضع کند.آنچه مایه شرمساری است، مشکل معیشت و  بیکاری جوانان و رکود اقتصادی است.


  در آستانه سالروز رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و حضرت امام رضا (علیه السلام) نماز جمعه شهر دندی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران درخطبه های نماز جمعه بااشاره به 5 آذر روز بسیج گفت: شجره طیبه و درخت تنومندی است که روز به روز درحال رشد و پیشرفت است وبسیج 20 میلیونی شاخه و برگه این درخت استوار است.

امام جمعه دندی با اینکه بسیج همیشه زنده و پویا است گفت: تکریم بسیج احترام به مردانگی، دلاوری، شجاعت،غیرت و جوانمردی است.

 خطیب جمعه دندی با انتقاد از کسانی که بسیج را به تندروی متهم می کنند، گفت: بسیج نماد انقلابی گری وانقلابی عمل کردن است و متهم کردن بسیجیان به تندروی حرکت در مسیر دشمن است.

امام جمعه دندی از حوزه مقاومت بسیج بخش انگوران بخاطر برنامه های هفته بسیج و از صدا و سیما بخاطر پوشش خبری این برنامه ها تشکر کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب با محکوم کردن تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: دولت آمریکا در بحث توافق هسته ای تخلف های متعددی کرده که نمونه اش تمدید تحریم ها علیه ایران به مدت ده سال است واین در حالی است که هدف از مذاکرات هسته ای لغو همه ی تحریم ها بود.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه تمدید تحریم ها یک دلیل دیگر برای بی اعتماد بودن آمریکاست، گفت: با این حال و با اینکه مقام معظم رهبری بارها قابل اعتماد نبودن آمریکا را هشدارمی دهند اما عده ای مخصوصا نخبگان بی بصیرت مجذوب آمریکا شده اند وفکر می کنند کلید حل مشکلات در دست آمریکاست.

امام جمعه دندی با بیان اینکه تمدید تحریم ها به معنای نقض برجام است گفت: طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب، جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

خطیب نماز جمعه دندی ضمن تشکر از اقدام انقلابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت اقدام مقابل با انتقاد از موضع ضعیف دولت گفت: ملت انقلابی از وزارت خارجه انتظار دارد پاسخ محکم وانقلابی به کد خدایی قلابی بدهد.

حجت الاسلام حسینی نسب به روز مجلس اشاره کرد وبا گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدرس گفت: آیت الله مدرس نماد یک نماینده انقلابی است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه مجلس عصاره فضایل ملت است گفت: مجلس زنده و پویا مجلسی است که قانون خوب خصوصا در راستای حل مشکلات جوانان و مشکلات اقتصادی وضع کند.

خطیب جمعه دندی گفت: آنچه مایه شرمساری است، مشکل معیشت و  بیکاری جوانان و رکود اقتصادی است.

حجت الاسلام حسینی نسب به مسئله پیاده روی اربعین اشاره کرد و با بیان  اینکه این مسئله به لحاظ تنوع جمعیتی وشرایط محیطیِ ناامن اهمیت داشت، گفت: پیاده روی اربعین نمایش قدرت واقتدار اسلام بود واز دولت وملت میهمان نواز عراق تشکر می کنیم. 

امام جمعه دندی با بیان اینکه رمزپیروزی مسلمانان وحدت و اتحاد است به روز همبستگی با ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: در این مساله نیز اگر مسلمانان وحدت داشته باشند و در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند، مساله فلسطین حل شدنی است. 

خطیب جمعه دندی با اشاره به ارتحال حضرت آیت الله اردبیلی از مراجع تقلید، این مصیبت را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، مقلدان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفت و از خدمات علمی و فرهنگی یار امام و انقلاب تجلیل کرد.

امام جمعه دندی به روز وقف اشاره کرد و گفت: وقف باقیات الصالحات است و هر کس توان دارد قسمتی از اموال خود را وقف کند.

حجت الاسلام حسینی نسب با تسلیت سالروز ارتحال پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سالروز شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهماالسلام گفت: استقامت در مسیر بندگی و دعوت به تقوا از اصول کلی انبیاء و ائمه معصومین علیهم السلام است.

امام جمعه دندی با اشاره به سیره سازش ناپذیری پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین علیهم السلام گفت: صلح قهرمانانه امام حسن مجتبی علیه السلام و قبول ولایت عهدی توسط امام رضا علیه السلام در راستای حفظ دین و مبارزه با مستکبران است که یکی از مأموریت های پیامبران و امامان معصوم ظلم ستیزی است.


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آذر 5
زمان : ساعت 4:34 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381442
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 183
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا