سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یادواره شهدای روستای انگوران + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، شهدا،جانبازان و ایثارگران (23)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران در یادواره شهدای روستای انگوران؛ 

مجلس یادواره شهدا، مجلس بیعت با شهداست.  تبعیت از ولایت فقیه، غیرت دینی و ناموسی و استقامت در مقابل دشمنان از انتظارات شهداست.

مراسم یادواره شهدای روستای انگوران از توابع شهر دندی با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به جایگاه شهید در دین اسلام گفت: طبق آیات قرآن کریم شهدا زنده اند و از نعمتهای الهی بهره مند هستند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه زنده نگهداشتن شهدا وظیفه همگان است،  گفت: بهترین مدالهایی که خداوند به انبیاء و ائمه معصومین داده است، به شهدا نیز عطا کرده است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه شهدا رفتند تا ما زنده بمانیم،  گفت: مجلس یادواره شهدا، مجلس بیعت با شهداست.

امام جمعه دندی به انتظارات شهدا اشاره کرد و گفت: اولین انتظار شهدا این است که ما تابع ولایت باشیم چرا که شهدا تا آخرین نفس از ولایت دفاع کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه حرکت در مسیری که ولی فقیه ترسیم می کنند نشانه ولایت مداری است، گفت: امروز بیعت با امام خامنه ای بیعت با امام زمان است.

حسینی نسب حفظ حجاب و غیرت دینی و ناموسی را یکی دیگر از خواسته ها و انتظارات شهدا عنوان کرد و گفت: حفظ حجاب دست بیعت با شهداست.

امام جمعه بخش انگوران از استقامت و دشمن شناسی بعنوان سومین انتظارات شهدا یاد کرد و گفت: استقامت دستور قرآنی است. دشمن شناسی دستور قرآن است. مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد که می فرماید: مُوتُوا بِغَیضِکُم.

وی گفت: آمریکا همان شیطان بزرگی است که به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست و تمدید تحریم ها یک نمونه آن است.

حجت الاسلام حسینی نسب خطاب به فرزندان و خانواده های شهدا گفت: شما باید الگوی دیگران در ولایت مداری و دشمن شناسی باشید و راه شهدا را ادامه دهید همان کاری که امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها کردند.

لازم به ذکر است در این مراسم دکتر خاتمی نماینده مردم شهرهای ایجرود، دندی و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی، آقای محمدی بخشدار بخش انگوران، فرمانده سپاه ماهنشان و دیگر مسئولان بخش انگوران و خانواده های معظم شهدا و اهالی روستای انگوران حضور داشتند.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 95 آذر 4
زمان : ساعت 8:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380958
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا