سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 1394/4/12
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

 

امام جمعه دندی:

معیار توافق خوب از منظر ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، رعایت خطوط قرمز نظام اسلامی ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری می باشد و قطعا بی محتواترین توافق بعد از 12 سال مذاکره آن است که متعهد شویم که 12 سال نیز معطل بنماییم تا شاید غرب بتواند به ما اعتماد کند.


 

امام جمعه شهر دندی در خطبه های نماز جمعه این شهر به مذاکرات 12 ساله ایران اسلامی با گروه 1+5 و گفت و گوهای نزدیک به دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: معیار توافق خوب از منظر ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، رعایت خطوط قرمز نظام اسلامی ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری می باشد و قطعا بی محتواترین توافق بعد از 12 سال مذاکره آن است که متعهد شویم که 12 سال نیز معطل بنماییم تا شاید غرب بتواند به ما اعتماد کند.

خطیب جمعه دندی گفت: برخی محافل با سوء برداشت یا مغالطه می کوشند بعد از حمایت قاطع مقام معظم رهبری از مذاکره کنندگان، هر توافقی را مقبول و خوب معرفی کنند، در حالی که این تحلیل از مبنا غلط است، چرا شجاعت و غیرتمندی این است که زیر بار ظلم نروند و از خطوط قرمز نظام عقب نشینی نکنند و الا ملت انقلابی چنین توافقی را قبول نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب به 12 تیرماه سالروز حمله آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67 اشاره کرد و گفت: در این حمله 290 سرنشین آن از جمله 66 کودک کشته شدند و در حالی که آمریکا ابتدا منکر اصل قضیه بود ولی بعدا ادعا کرد فرمانده ناو جنگی آمریکا خیال کرده هواپیما جنگی است در حالیکه آمریکا این جنایت خود را با دادن مدال شجاعت به فرمانده جنایتکار خود تایید کرد.

خطیب جمعه دندی به سالروز بزرگداشت علامه امینی اشاره کرد و گفت: کتاب الغدیر ایشان سند گویای حقانیت شیعه است و ایشان در این کتاب به 110 تن از صحابه و 84 نفر از تابعین پیامبر که حدیث غدیر را نقل کرده اند اشاره و ولایت بلافصل حضرت علی علیه السلام را بعد از پیامبر اثبات کرده است.

امام جمعه شهر دندی با گرامیداشت روز قلم از نویسندگان، صاحب نظران خواست حرمت قلم را نگه دارند و از این نعمت الهی در راه اعتلای فرهنگ اسلامی، در راه تعالیم دینی، در راه اتحاد و همدلی و در راه نشر ارزشهای انقلاب اسلامی استفاده کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب آغاز هفته فرهنگ مالیاتی و روز شهرداری و دهیاری را گرامی داشت و با تسلیت شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی علیه السلام شب قدر را قلب ماه مبارک رمضان دانست و گفت: شب قدر را به این جهت شب قدر گویند که در آن شب حوادث یکسال انسان از قبیل مرگ، زندگی، رزق، سعادت و شقاوت و مانند اینها در آن شب مشخص می شود.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 تیر 12
زمان : ساعت 3:18 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377749
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا