سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار مسئولان؛ هفته بسیج
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:بسیجی آینده نگر، دشمن شناس، مطیع ولایت فقیه و همیشه زنده و پویاست.

به مناسبت هفته بسیج جمعی از مسئولان و بسیجیان بخش انگوران و شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

امام جمعه دندی در این دیدار با تبریک هفته بسیج گفت: خاستگاه نهضت امام خمینی ره عاشوراست و اگر امام حسین علیه السلام به یاران باوفایش افتخار کرده و آنها را با وفاترین یاران خود معرفی می کند، نظام اسلامی نیز به بسیجیان باوفایش  افتخار می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب از بسیج بعنوان شجره طیبه نام برد و گفت: ویژگی درخت این است که همیشه در حال رشد و نمو است و تشبیه بسیج به شجره طبیه برای این خاطر است که بسیج همیشه زنده و پویاست.

امام جمعه دندی گفت: بسیجی کسی است که در برابر طوفانها و مشکلات ایستادگی می کند و افق و نگاهش محدود نیست و آینده نگر است و هر جا نظام اسلامی نیاز داشته باشد، حضور دارد.

وی با بیان اینکه بسیجی عاشق خدمت به مردم و آماه خدمت است، گفت: خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنان سیره انبیاء و ائمه معصومین است لذا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می فرماید: اِنَّ حَوائِجَ النَّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمِلُّوا النِّعَم: درخواست های مردم از شما، از نعمت های الهی است برای شما، از این نعمت ها ملول و خسته نشوید.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به نامه حضرت امام علی علیه السلام به مالک اشتر گفت: طبق فرمایش حضرت علی (ع) وظیفه مسئولان این است که نیازهای مردم را همان روز که مطلع شدند برآورده کنند.

امام جمعه دندی با انتقاد از کسانی در گفتار دم از ولایت فقیه می زند و درسخنرانی ها نام مقام معظم رهبری را تکرار می کنند ولی در عمل بر عکس آن عمل می کنند، گفت: یکی از ویژگی های بسیجی این است که بسیجی تابع و پیرو ولایت فقیه است و این تبعیت در عمل باید ثابت شود نه در شعار.

حجت الاسلام حسینی نسب از دشمن شناسی بعنوان یکی دیگر از ویژگی های بسیج عنوان کرد و گفت: آمریکا بعنوان دشمن درجه یک ملت ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بیشترین جنایتها و ظلمها را در حق ملت ایران کرده است که مساله کاپیتولاسیون، کودتای 28 مرداد سال 32، حمایت از صدام، سرنگونی هواپیمایی مسافربری ایران، تحریم و مساله برجام از جمله دشمنی های آمریکاست.

امام جمعه دندی گفت: بسیجی واقعی مقام معظم رهبری است که هم آینده نگر است هم دشمن شناس و هم شجاع که فرمود: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ما فرقی ندارد چرا که هر کس رئیس جمهور آمریکا شده،  شرّ رسانده و ملت ایران برای هر شرایطی آماده است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 95 آذر 1
زمان : ساعت 11:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381352
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا