سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای زکات بخش انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: پیوستگی و تکرار زکات در کنار نماز در آیات الهی نشانگر اهمیت زکات در دین اسلام است.

رئیس شورای زکات بخش انگوران: استفاده از سفیران یا مبلغان زکات، دعوت از مؤدیان زکات برای جلسات شورای زکات، استفاده از ظرفیت زنان خانواده از راههای فرهنگ سازی ترویج پرداخت زکات است.

حجت الاسلام حسینی نسب: در بخش انگوران در کنار فرهنگ سازی زکات باید حضور به موقع در جلسات نیز فرهنگ سازی شود و در دعوت نامه ها نیز نوشته شود لطفا بعد از پنج دقیقه تأخیر به احترام جلسه و حضار وارد جلسه نشوید.

جلسه شورای زکات بخش انگوران با حضور اعضا و مدیرکل کمیته امدادامام خمینی ره استان زنجان و به ریاست حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه و رئیس شورای زکات بخش انگوران  برگزار شد.

در این جلسه بعد از گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان و ارائه نظرات توسط اعضا در مورد راه های فرهنگ سازی پرداخت زکات و سخنان مدیرکل کمیته امدادامام خمینی ره ، حجت الاسلام حسینی نسب امام  جمعه بخش انگوران با اشاره به اهمیت زکات گفت: پیوستگی و تکرار زکات در کنار نماز در آیات الهی نشانگر اهمیت زکات در دین اسلام است.

رئیس شورای زکات بخش انگوران با اشاره به سیره امام سجاد علیه السلام گفت: یکی از فضائل امام چهارم اهتمام ویژه آن حضرت رسیدگی به فقرا و مستمندان بود.

امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه انفاق یکی از نشانه های متقین است، گفت: طبق روایت پیامبر اسلام فقر مقدمه کفر است. ( کاد الفقر أن یکون کفرا).

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه پیامبر اسلام از کفر و فقر به  خدا پناه می برد، گفت:  کمیته امداد در راستای رسیدگی به وضع محرومان و نیازمندان تشکیل شده است و پرداخت زکات یکی از راههای تامین منابع مالی نیازمندان است.
 
امام جمعه دندی با تبریک ارتقاء شاخه فرعی کمیته امداد به اداره و ارزوی توفیق برای آقای جوادی گفت: استفاده از سفیران یا مبلغان زکات، دعوت از مؤدیان زکات برای جلسات شورای زکات، استفاده از ظرفیت زنان خانواده از راههای فرهنگ سازی ترویج پرداخت زکات است.

حجت الاسلام حسینی نسب در ابتدای سخنان خود از عدم حضور به موقع اعضا در جلسات انتقاد کرد و گفت: در بخش انگوران در کنار فرهنگ سازی زکات باید حضور به موقع در جلسات نیز فرهنگ سازی شود و در دعوت نامه ها نیز نوشته شود لطفا بعد از پنج دقیقه تأخیر به احترام جلسه و حضار وارد جلسه نشوید.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 95 آبان 26
زمان : ساعت 2:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378368
بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا