سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مصاحبه امام جمعه شهر دندی با خبرنگار اوج بیداری با موضوع مذاکره
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

 

امام جمعه شهر دندی:

توافق پایدار، توافقی است که باید  آن قدر روشن و مستدل باشد که بعد از توافق دشمن تفسیر مختلف از آن نکند و نتواند بد عهدی یا عهد شکنی کند.

 

امام جمعه شهر دندی گفت: توافق پایدار، توافقی است که به آنچه توافق می شود پایدار بمانند و آن قدر روشن و مستدل باشد که بعد از توافق دشمن تفسیر مختلف از آن نکند و بد عهدی یا عهد شکنی نکنند. و هر دو طرف مذاکره کننده به آن رضایت داشته باشند وعزت، منافع ملی و دستاوردهای هسته ای ما حفظ شود.

حجت الاسلام حسینی نسب امروز درگفت و گو با خبرنگار اوج بیداری با اشاره به دشمنی های آمریکا افزود: با توجه به سابقه دشمنی آمریکا و توطئه هایی که نسبت به ملت ایران داشته و دارد و حتی در حین مذاکرات و بعد از بلند شدن از میز مذاکرات نیز به برخی از ادعاهای خود مانند تروریسم بودن، عدم رعایت حقوق بشر و امثال این ها ادامه می دهد، یا در مورد مذاکرات نیز هر روز بهانه ای جدیدی می تراشد همه این ها دلیل بر بی اعتماد بودن طرف های غربی خصوصا آمریکاست .

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب، در موضوع هسته ای اضافه کرد: توافق خوب همان است که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله) ویژگی های آن را بیان فرمودند: توافق خوب توافقی است که عزتمندانه، منصفانه و در مطابق با مصالح و منافع ملت ایران تنظیم شود و همه حقوق و دستاورد های هسته ای و علمی دانشمندان کشورمان حفظ شود.

وی تصریح کرد: اصولا همانطور که مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید فرمودند: ملت ایران فقط توافق خوب را خواهند پذیرفت و در غیر این صورت هیچ توافقی مورد قبول نخواهد بود.
امام جمعه دندی خاطرنشان کرد: نباید همه مشکلات کشور و حل آن ها را به مذاکرات گره بزنیم چرا که این کار باعث طمع و پررویی دشمنان می شود ولی اگر به ظرفیت های داخلی متکی باشیم هم حربه دشمن کم می شود و هم ظرفیت های داخلی و توان داخلی کشورمان برای همگان آشکار می شود.
حجت الاسلام حسینی نسب در پاسخ به این سوال که آیا کشوری در دنیا داریم که با اتکا به قدرت ها و کشورهای دیگر، تبدیل به قدرتی برتر و موثر شده باشد؟ پاسخ داد: قطعا پاسخ سئوال منفی است چرا که هر کشوری سعی می کند که خود را از هر لحاظ نسبت به کشور های دیگر برتر کند و کشورهای دیگر خصوصا ضعیف را وابسته خود کند.
وی با اشاره به بازرسی از مراکز نظامی گفت: ما از جمله کشورهایی هستیم که مقررات بین المللی در مباحث هسته ای را پذیرفته ایم و در همان حد نیز با سازمان انرژی اتمی همکاری کرده و آنها نیز بازرسی هایی را طبق مقررات انجام داده اند ولی اینکه در بین کشورهای جهان فقط بخواهند از مراکز هسته ای ایران بازرسی بیش از اندازه و غیر متعارف انجام دهند یا با دانشمندان هسته ای مصاحبه کنند این ها نشان از خوی استکباری آمریکاست.

امام جمعه دندی در ادامه با اشاره به مخالفت رهبرانقلاب با موکول کردن توافقات به گزارش آزانس ، اظهارکرد: برای اینکه آژانس تحت فشار آمریکا و کشورهای غربی تصمیم می گیرد و بارها ثابت کرده مستقل و عادل نیست و گزارش های متناقضی که از فعالیت های هسته ای ایران می دهد دلیل بر این مدعاست .
حجت الاسلام حسینی نسب گفت: یکی از محورهای دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری تکذیب شایعاتی بود مبنی بر اینکه جلسات از برخی خطوط قرمز نظام صرف نظر شده که مقام معظم رهبری فرمودند این خلاف واقع و دروغ است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 تیر 9
زمان : ساعت 12:12 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380468
بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 144
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا