سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/8/28
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: اجتماع عزاداران از کشورهای مختلف در کربلا، اجتماع مهدی یاوران است.

امام جمعه دندی: هرکسی که پیرو ولایت فقیه، مدافع مظلوم و مقاوم در برابر مستکبران باشد، بسیجی است.

حجت الاسلام حسینی نسب:اگر در هشت سال دفاع مقدس بسیج میداندار جنگ بوده، در جنگ نرم نیز باید پیشگام مبارزه با دشمن باشد.

امام جمعه دندی: مشکلات کشور با روحیه انقلابی گری و تفکر بسیجی حل شدنی است.

حجت الاسلام حسینی نسب: رئیس جمهور آمریکا چه ریگان باشد، چه بوش پدر، چه بوش پسر، چه کلینتون و چه اوباما و چه ترامپ شعار ملت بسیجی همان شعار مرگ بر آمریکاست.

امام جمعه دندی: تمدید تحریمهای آمریکا علیه ایران به مدت ده سال دیگر در راستای دشمنی با ملت ایران است.

در آستانه اربعین امام حسین علیه السلام نماز جمعه شهر دندی با حضور عزاداران حسینی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با تسلیت اربعین حسینی گفت: اجتماع عزاداران از کشورهای مختلف در کربلا، اجتماع مهدی یاوران است.

امام جمعه دندی با اشاره به ثواب زیارت امام حسین علیه السلام با پای پیاده گفت: کسانی که جا ماندگان کاروان پیاده روی و محروم از زیارت امام حسین علیه السلام هستند با حضور در مراسم عزاداری اربعین ارادت و محبت خود را نشان دهند.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه یکی از ویژگی های امام حسین علیه السلام اختصاص اربعین به آن حضرت است، گفت: قرائت زیارت اربعین یکی از نشانه های مومنان است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آغاز هفته بسیج  و تبریک این هفته به دلاورمردان و عاشقان امام و رهبری گفت: بسیج شجره طیبه و عصاره ارزشهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دندی با اشاره به ویژگی های بسیجی گفت: بسیجی کسی است که در همه صحنه های مربوط به نظام و انقلاب اسلامی حضور داشته باشد و مدافع ارزشهای انقلاب اسلامی باشد.

خطیب جمعه دندی گفت: هرکسی که پیرو ولایت فقیه، مدافع مظلوم و مقاوم در برابر مستکبران باشد، بسیجی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه بیش از 20 میلیون بسیجی از اقشار محتلف ظرفیت بالایی است، گفت: تفکر بسیجی انقلاب ما را بیمه و چشم طمع دشمنان را از آن  دور کرده است.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه بسیج در همه صحنه های انقلاب حاضر بوده است، گفت: اگر در هشت سال دفاع مقدس بسیج میداندار جنگ بوده، در جنگ نرم نیز باید پیشگام مبارزه با دشمن باشد.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه روحیه انقلابی گری یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: مشکلات کشور با روحیه انقلابی گری و تفکر بسیجی حل شدنی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه تفکر بسیجی جهانی شده است، گفت: همین تفکر بسیجی است که آمریکا را در سوریه و عراق گرفتار کرده است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه مبارزه با استکبار یکی از نشانه های بسیجی است، گفت: رئیس جمهور آمریکا چه ریگان باشد، چه بوش پدر، چه بوش پسر، چه کلینتون و چه اوباما و چه ترامپ شعار ملت بسیجی همان شعار مرگ بر آمریکاست.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه آمریکای امروز همان آمریکا 37 سال است گفت: دشمنی امریکا با ایران همیشگی است و تمدید تحریمها علیه ایران به مدت ده سال دیگر در مجلس آمریکا در راستای دشمنی با ملت ایران است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و تحریم های جدید نقض برجام است، گفت: تمدید تحریم ها در مجلس آمریکا بر علیه ایران اسلامی، بر کدخداپرستان مبارک باشد. 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آبان 28
زمان : ساعت 2:36 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378243
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا