سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یادواره شهدا، آبروی محله + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: شهدا با نثار جان خود، یک معامله پرسود و بابرکتی با پروردگار انجام داده اند. 

حجت الاسلام حسینی نسب:مساله بیکاری و اشتغال آرامش جوانان را سلب کرده است و شعار اشتغال و رونق اقتصادی آن هم بعد از 3/5 سال معنایی جز شعار انتخاباتی ندارد . 

امام جمعه دندی: اکنون باید زمان چیدن میوه می بود نه کاشتن درخت. 

یادواره " شهدا، آبروی محله" به یاد شهید جاویدالاثر رجبعلی بالایی با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهردندی در ماهنشان برگزار شد.

امام جمعه دندی در این مراسم با اشاره به آیات و روایات به تشریح مقام شهید و شهادت پرداخت و گفت: شهدا زنده اند و نزد پروردگار غرق در نعمت های الهی هستند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: طبق روایات یکی از کسانی که در قیامت مقام شفاعت دارد شهید است که هفتاد نفر را شفاعت خواهد کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت:شهدا با نثار جان خود که خریدار آن خداوند متعال است یک معامله پرسود و بابرکتی با پروردگار کرده اند که بهای آن نجات از آتش جهنم و ورود به بهشت ابدی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است، گفت: شهدا انقلابی ترین افراد هستند که با اهدا جان خود از نظام اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه دندی گفت: یکی از پرکاربردترین واژه های مقام معظم رهبری " نفوذ دشمن"  است، گفت: الگوی ما در مبارزه با نفوذ دشمن، شهدا هستند و وظیفه ما مبارزه با نفود فرهنگی و سیاسی دشمن است.

وی با بیان اینکه این که دشمن به جنگ فرهنگی روی آورده است و جنگ نرم به مراتب مشکلتر از جنگ سخت است ، گفت: همه باید در حد توان در خانواده و جامعه دیگران را از نقشه دشمن آگاه کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب به ایستادگی و مقاومت شهدا و رزمندگان اشاره کرد و گفت: با اینکه رژیم بعث تا بُن دندان مسلح بود اما شهدا و رزمندگان با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت ما مدیون شهداست، گفت: این آرامش و امنیت در همه زمینه ها باید حفظ شود.

امام جمعه دندی گفت: آنچه امروز آرامش و آسایش را از مردم خصوصا جوانان گرفته است مساله اشتغال و بیکاری است باید در این باره فکر اساسی شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه شعار اشتغال و رونق اقتصادی آن هم بعد از 5/3 سال معنایی جز شعار انتخاباتی ندارد گفت: اکنون زمان چیدن میوه است نه کاشتن درخت.

امام جمعه دندی برجام را یک نمونه دیگر از کارنامه مردودی آمریکا دانست و گفت: تجربه نشان داده هر وقت در مقابل دشمن ایستاده ایم دشمن عقب نشینی کرده است.

وی گفت: مناظره کاندیداهای آمریکا نشان می دهد آنها با اسلام انقلابی مخالفند که پرچمدار آن ایران اسلامی است و هیچ وقت با آن سازش نخواهند.

حجت الاسلام حسینی نسب در پایان از برگزار کنندگان یادواره ابتکاری آبروی محله تقدیر نمود و همچنین از مادر شهید جاویدالاثر رجبعلی بالایی که در مراسم حاضر بود تجلیل کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 95 آبان 5
زمان : ساعت 8:33 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381113
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا